SIMBAke Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 krijg geen beeld met cccam in open atv , de cam is wel actief , maar toch geen beeld VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
D_liver Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 cfg wel in /usr/keys?? 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
SIMBAke Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Geplaatst: 11 november 2013 ja staat er standaard in VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
DIGIWIEW Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 had ik ook maar ik had de cfg sample er in staan vervangen door de oude cfg en dan de cc cam op nieuw er in zetten dan de cam resetten en toen had ik beeld wie weet ook iets voor jou suc 6 Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
SIMBAke Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Geplaatst: 11 november 2013 @ digiview , ja dat was het probleem , bedankt voor de tip dacht het nog ; waarom staat erbij sample , dat is dus geen echte cfg ? dit om redenen zoals andere imagebouwers geen cam meer inbouwen , denk ik dan ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
DIGIWIEW Geplaatst: 13 november 2013 Geplaatst: 13 november 2013 fijn dat het weer werkt handig als je elkaar zo kunt helpen kijkze gr Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Greatone Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 @Digiview: Weet u misschien ook hoe ik beide cams kan activeren? Ik weet dat je slechts 1 cam tegelijk kan draaien, en als de 1 uitvalt dan neemt de ander het over. Maar als ik dus de 2e CCcam activeer, en daarna weer kijk is deze weer uitgeschakeld. De eerste draait gewoon netjes. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
DIGIWIEW Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 ik heb het opgelost door de tweede cam ik heb dus geen twee de zelfde cams draaien cc cam en mgcamd aan te zetten dan resetten en dan de box opnieuw starten zo doet hij het bij mij nu wel had ook het zelfde probleem heb wel een 8000 maar dat zal wel niet uitmaken denk ik suc6 Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Greatone Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Heb ook een 8000, ga er morgen eens mee aan de slag Bedankt voor uw antwoord! * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
bigtwin Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 Ik snap niet hoe ze een zéér gebruikersvriendelijke OpenPli zo kunnen verkrachten. Autoinstall werkt niet, CCcam geinstalleerd maar start niet automatich op, dus na iedere reboot weer gedoe, hdd wordt niet correct gemount, ook niet als ik via het menu zeg dat hij deze schijf als hdd moet gebruiken, dus na iedere reboot gedoe!!! Bah, toch maar weer terug naar PLi 4, al heb ik daar ook wat problemen mee op mijn 8000!!! ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
DIGIWIEW Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 dit is geen verkrachten. je moet even de tijd nemen om het uit te zoeken hier werkt alles prima cc cam ook en mg camd ook doe je toch iets niet goed veel lezen hier dan gaat het lukken heb ook een db 8000 maar geen enkel probleem en geen gedoe zo als jij dat noemt Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
bigtwin Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 (aangepast) Digi... Leuk dat je dat zegt, moet je even uitzoeken, maar bij OpenPLi hoeft dat niet. Waarom op deze image, die daar zéér nadrukkelijk op is geinspireerd, dan wel? Ik moet zelfs de basis instellingen zoals tuner config en taal nog kiezen! Is bij PLi toch al wel lang geleden... CCcam installeren, en het werkt, bij iedere reboot. HDD wordt automatisch herkend en gemount. Daarom vind ik het verkrachten. Als de basis waar deze image op gebaseerd is, zo goed werkt, hoe kunnen ze het dan zoveel slechter maken? Ook de mount op UUID werkt niet. /media/hdd is standaard, iedere keer de usb stick. Jawel, ik snap Linux wel, meer dan de gemiddelde gebruiker, maar dit is niet nodig. Zelfs de skin die ze standaard meeleveren lijkt nergens op!!! 5 december 2013 aangepast door bigtwin ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
DIGIWIEW Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 dat is jou mening ervaring maar deze image heeft zoveel instellingen en word puur op je box gezet met pli ben je verwent die had alles al voor je ingesteld en deze image is om lekker alles zelf uit te zoeken en te stoeien met de software kijken wat er mogelijk is en ik kan je zeggen een hele hoop meer als bij pli maar zoals ik lees moet dit voor jou geen probleem zijn met jou kennis van Linux om dit naar je hand te zetten anders kun je altijd nog naar pli maar deze image word het weer leuk om te stoeien met de box het is en blijft een hobby doos toch als alles gelijk werkt is er ook niets meer aan Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
bigtwin Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 het is en blijft een hobby doos toch als alles gelijk werkt is er ook niets meer aan Ben ik niet met je eens. Als de bron goed is, moet de clone het vooral niet slechter maken. Vind ik een hele stomme zet van ze. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
bigtwin Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 (aangepast) dat is jou mening ervaring het is en blijft een hobby doos toch als alles gelijk werkt is er ook niets meer aan Ben ik niet me je eens. Als de clone slechter functioneert dan het orgineel, is de clone volgens mij overbodig. En mijn linux kennis heeft niets maar dan ook helemaal niets te maken. Het feit dat cccam niet werkt als ik de cfg in /usr/keys zet (en voor de zekerheid ook in /etc) zegt al veel. Nog los van het feit dat hij gewoon moet starten bij een reboot! En ja, ik ken het verhaal van de rc3.d enzo. Moet niet nodig zijn. 5 december 2013 aangepast door bigtwin ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen