Ga naar inhoud


CCcam in open atv


SIMBAke

Aanbevolen berichten

Ik moet zelfs de basis instellingen zoals tuner config en taal nog kiezen! Is bij PLi toch al wel lang geleden... CCcam installeren, en het werkt, bij iedere reboot.

 

 

Hier ook een DM8000 icm Open ATV, en na een reboot start CCcam keurig mee op. Hiervoor heb ik geen enkele wijziging hoeven doen.

 

Open ATV is zover ik weet gemaakt door Duitsers, het is dan ook logisch dat je niet standaard de Nederlandse taal hebt ;-)

aangepast door Greatone

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee, PLi is ook een internationale standaard, zéker ook gezien het feit dat deze duitsers PLi copieren en de internationale site op hun forum. Werkt gewoon goed.

 

OpenATV niet! Of in ieder geval minder...

 

Bij mij, na herhaalde installatie, werkt het niet!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik niet me je eens. Als de clone slechter functioneert dan het orgineel, is de clone volgens mij overbodig.

 

En mijn linux kennis heeft niets maar dan ook helemaal niets te maken. Het feit dat cccam niet werkt als ik de cfg in /usr/keys zet (en voor de zekerheid ook in /etc) zegt al veel. Nog los van het feit dat hij gewoon moet starten bij een reboot!

 

En ja, ik ken het verhaal van de rc3.d enzo. Moet niet nodig zijn.

@ bigtwin

ik denk dat je gewoon de rechten nog op 755 moet zetten.

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik gedaan. Helpt niet. de ontvanger geeft beeld op fta zenders, maar zodra ik een gecodeerde zender opzet, stopt hij. Terwijl CCcaminfo wél aangeeft verbinding te hebben met de server beneden. Maar het lijkt erop dat die share naar de server in de woonkamer niet werkt. Hoewel cccaminfo dus wel met status groen aangeeft dat die share er is.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

had ik ook maar  ik had de cfg sample er in staan vervangen door de oude cfg  en dan de cc cam op nieuw er in zetten

dan de cam resetten en toen had ik beeld

 

wie weet ook iets voor jou  suc 6 ;)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik niet me je eens. Als de clone slechter functioneert dan het orgineel, is de clone volgens mij overbodig.

 

En mijn linux kennis heeft niets maar dan ook helemaal niets te maken. Het feit dat cccam niet werkt als ik de cfg in /usr/keys zet (en voor de zekerheid ook in /etc) zegt al veel. Nog los van het feit dat hij gewoon moet starten bij een reboot!

 

En ja, ik ken het verhaal van de rc3.d enzo. Moet niet nodig zijn.

toch doet hij het hier gewoon zonder gedoe met cc cam en mg camd  clone of geen clone vind deze beter als pli maar dat is mijn mening

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik heb even lopen prutsen maar zag dat het bestand Cccam.cfg.sample was. Heb hierna .sample weggehaald en hierna werkte hij.

Dus even de bestandsnaam aanpassen en hij moet het doen.

En staat inderdaad in usr/keys

Bij installatie van Cccam staat er altijd een sample Cccam.cfg in de map. die moet je gewoon vervangen dat is al jaren zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

loui, in pli staat hij gewoon gelijk goed na downloaden van de cccam, 

 

Maar dacht zal mijn tip hier delen mogelijk hebben mensen er wat aan, inplaats van te zeggen het is al jaren zo!

Nee ook bij pli staat er een sample bij de eerste keer. maar deze is al ingesteld voor een kaart. dat is het verschil.Pli heeft deze Cccam.cfg al voorbewerkt.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...