Ga naar inhoud


Coolstream neo2 nederland 1 verhuist, en nu?


mavano

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb heb een coolstream neo2, nu staat en boven in beeld dat nederland 1 verhuist.

Met mijn phillips ging dit vanzelf, maar wat moet ik nu doen?

de internet software update haalt niets uit.

Zenderlijst opnieuw inladen haalt ook niets uit.

 

Moet ik iets met een usb stick doen?

 

gr Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo, ik heb heb een coolstream neo2, nu staat en boven in beeld dat nederland 1 verhuist.

Met mijn phillips ging dit vanzelf, maar wat moet ik nu doen?

(..)

Moet ik iets met een usb stick doen?

 

gr Marcel

Je kunt de desbetreffende transponder ook handmatig invoeren: 12.187 /H /27500 /2/3 en DVBS2/8PSK.

(Dat laatste, de MPEG4-stand, moet je niet vergeten.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, van alle tips dus niks wat bij mij werkt. scan is niet wit, en kan ik dus niet selecteren. mpeg4 staat nergens.

Kan het niet simpeler? dmv een software img bestand dat ik dmv een usbstick aan de voorkant?

Of via de ftp ergens in een map?

de coolstream word steeds instabieler. epg lijst is dubbel, zenders staan  er dubbel in.

rtl7 vaak zwartbeeld.

opstart moet ik vaak meerdere keren doen, voordat hij opstart.

programma's verwijderen via de afstandbediening met de luidspreker toets werkt niet.

ik word er weer niet vrolijk van.

Erg jammer deze aanschaf. 

al zijn de recenties lovend. jammer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug naar de fabrieksinstellingen, misschien?

Dan schoon je alles op.

Daarna zou ik geen voogekookte zenderlijsten meer gebruiken, maar zelf handmatig eerst een FTA scan doen en daarna handmatig gecodeerde transponders toevoegen.Dan wordt het ook noet zo'n rommeltje met dubbelingen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook problemen met Ned 1 HD verhuizing voor de Coolstream HD1. De transponder heb ik toegevoegd en op DVB2 8PSK gezet en de transponder wordt netjes gescand. Kanaal is toegevoegd maar geen beeld. (gecodeerd).

Zelfde probleem ook bij RTL7 HD.

 

Standaard lijst enigma2 met Dreamset omgezet in Neutrino HD en in de Coolstream geladen. Alle kanalen werken behalve deze twee.

Wie weet de oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook problemen met Ned 1 HD verhuizing voor de Coolstream HD1. De transponder heb ik toegevoegd en op DVB2 8PSK gezet en de transponder wordt netjes gescand. Kanaal is toegevoegd maar geen beeld. (gecodeerd).

Zelfde probleem ook bij RTL7 HD.

 

Standaard lijst enigma2 met Dreamset omgezet in Neutrino HD en in de Coolstream geladen. Alle kanalen werken behalve deze twee.

Wie weet de oplossing?

Heractivatie kaart al geprobeerd?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...