Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb een vraag,iemand die ik goed ken die draait VTI op zijn vu duo ik heb nu een usb stick gemound en dat is goed gegaan ik zet alle picons nu in de folder media/usb/picon het zijn de ocram picons van enkele dagen geleden dus dat zit allemaal goed maar wat nu vreemd is dat is dat hij sommige picons wel laat zien onder in beeld als ik naar een andere zender zap en andere weer niet.....een soort van random,mijn vraag is hoe kan dat,de picons heb ik in de folder gezet met het programma total commander via ftp dus (alle picons staan in de folder dat heb ik nagekeken) aan de skin ligt het ook niet we hebben al verschillende skins getest

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Dit is geen fout van VTi, maar van degene die de picons maakt.

Tenminste denk ik dat toch.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

het zijn de ocram picons ik laadt ze hier in op pli en daar werken ze allemaal maar op vti zijn er maar enkele die werken dus ik vraag me af waar dan het probleem ligt ,ik heb toch ook niet gezegd dat het aan VTI ligt,het antwoord wat je geeft daar schiet ik niet zo heel veel mee op

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Ja, als je met PLi werkt, kan ik je helaas niet helpen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Een vriend werkt met vti en bij hem laat hij niet alle picons zien ik draai pli en diezelfde picons worden bij mij allemaal weergegeven en bij vti niet daar worden 1 op de 8 picons ongeveer weergegeven en we hebben het getest met verschillende skins op vti dus ik wil weten hoe dat komt,heb je mijn bericht wel goed gelezen ?

aangepast door stevie-v

Geplaatst:

@stevie-v

heb je de picons bij het downloaden uit de feed rechtstreeks op de stick laten zetten of

heb je ze zelf daar geplaatst?

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Ik plaats ze dmv total commander via ftp dus op de stick,de stick laat ik dan gewoon in de vu duo zitten aangezien die gemound is ziet hij die prima in het netwerk zo doe ik dat ook bij mijn vu ultimo die op pli 4.0 draait met dezelfde picons enkel dan gebruik ik flashfxp maar dat programma heeft die niet op zijn pc staan,heel vreemd dat hij een paar picons laat zien maar het merendeel niet

aangepast door stevie-v

probeer het dan eens anders; verwijder de picons terug, herstart de box, installeer ze

terug uit de feed. bij het downloaden uit de feed word er gevraagd waar deze moeten geplaatst

worden, geef daar de stick aan herstart de box.

ter info; op de duo mag je de picons gerust in flash laten installeren, ik doe dit al een eeuwigheid en

werkt perfect.

zeg tegen die vriend dat hij pli gebruikt. :grin:

grtz Philip

aangepast door dirocca

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Ik wil ze op de usb en ik wil weten waarom hij enkele ocram picons wel laat zien en het merendeel niet daar moet een reden voor zijn,de mount is goed anders kan het niet zo zijn dat hij enkele picons wel laat zien maar het merendeel niet,in de folder usr/share/enigma2/ zie ik een link staan de naam van die link is picon die word dus gelinkt naar de usb stick dat is dus allemaal goed lijkt mij,aangezien hij nogal wat epg in doet laden wil ik geen picons in het geheugen,de reden dat hij geen pli gebruikt is dat hij ook via usb een kabel tuner in gebruik heeft een sundtek en dat werkte toen niet goed met pli

aangepast door stevie-v

Zeg nou zelf het is toch vreemd dat hij van dezelfde feed picons er maar enkele laat zien ik ben benieuwd naar die reden,de ocram picons zijn up to date daar kan het echt niet aan liggen

aangepast door stevie-v

Geplaatst:

ja, vindt dit ook bizar.

het enige wat ik zo direct kan bedenken is dat het aan zijn zenderlijsten ligt waar om de één of

andere reden de link met de respectievelijke picon niet gemaakt word.

grtz Philip

Geplaatst:

Daar ligt het niet aan het word nog vreemder,laadt ik de picons opnieuw in dan worden er andere picons gepakt die hij laat zien ,waar ik eerst nog een picon had laat die nu niks meer zien en waar ik eerst niks zag laat hij nu wel een picon zien het is dus heel random dat verschilt elke keer weer na het inladen welke picons hij laat zien

Geplaatst:

zeeer bizar

het zal toch niet aan de stick liggen, ik kan je verzekeren, ik heb al gekke dingen

meegemaakt met usb sticks. :D

grtz philip

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen