Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vroeger had ik weinig tot geen problemen met afspelen van geripte media. Nu heb ik bijna altijd een crash van enigma als ik DIVX,XVID,MKV of MP4's wil kijken. Meestal werkt het wel na de reboot maar ideaal is dit toch niet. Sommige HD rips spelen ook gewoon slecht af, schokkerig. Boven heb ik een Xtrend met ook Openpli en deze speelt ze wel beter maar crasht nu ook af en toe.

Is het Openpli of de hardware die deze nieuwe rips niet aankan ?

Geplaatst:

Ja hier ook. Op mijn DM8000HD doen verreweg de meeste files het prima, dus ook gewoon zonder crash. Op de DM800SE zijn de bestanden niet af te spelen, zodra je op Fast-Forward of andere controletoets druk verschijnen de radertjes en is het einde verhaal! Beide boxen draaien op OpenPli 4.0 en de problemen zijn dus *niet* GStreamer gerelateerd! Krijg ook geen melding van 'videocodec niet ondersteund' o.i.d. het loopt gewoon vast. Op de DM8000HD loopt het vloeiend..

Ben nu met een DM500HD V1 aan het spelen op OE2.0 Experimental. Zodra de USB uitbreiding erin zit ga ik het daar ook eens proberen..

Geplaatst:

Gisteren kreeg ik ook crashes (DM7020HD OpenPLi 4) door simpel op een cijfer te drukken om te zappen. En na 'n software update crashte OpenPLI direct al na het opstarten en bleef dat permanent doen. In de green-screen-of-death werden plugins voor bonjour en netwerk genoemd. Heb daarna de boel maar opnieuw geflasht met de OpenPLI 4 versie van 10 november, oorspronkelijke plugins weer geinstalleerd en alles was weer op de rit.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...