SIMBAke Geplaatst: 13 november 2013 Geplaatst: 13 november 2013 ik heb zo'n UNI Omikron afstandsbediening , maar die werkt niet meer , ik heb al nieuwe batterijen geplaatst maar dit helpt niet is daar nog iets aan te doen ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Gerard 76 Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 Retour naar DMM. Dan krijg je garantie. Een winkel geeft geen garantie op een ab ook al is die nieuw. Heb dit zelf meegemaakt, stond netjes op de bon kwam ik later achter. Eigenlijk waardeloos, nieuwe ab kopen zobder garantie.... Dus nasr de site van DMM. Ticket aanmaken en daarna rma-formulier invullen. Als er om een serienummer gevraagd wordt mag je die van de box invullen waar je de ab voor gebruikt. Opsturen kost 9 euro.
MR_B Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 Natuurlijk hoort een winkel garantie te geven mits hij normaal uitziet [geen val sporen] en de toetsen niet plakken van de cola of warme dranken met suiker :-) Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gerard 76 Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 Hoort wel, Maar onderop de bon stond toch netjes dat er geen garantie zat op een ab. Maargoed,gelukkig doet DMM niet moeilijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen