Sprietje Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 (aangepast) Beste Tripleboy Bedank voor je info.Tsja, en ik lees dat veel mensen problemen hebben met de TvV-transponder. In Zuid-Spanje knalt die transponder er uit. Met mijn ClarkeTech 5000HD heb ik zelfs iets meer kwaliteit dan op andere transponders en met mijn Homecast 2100 en Inverto Scena 5m zit ik beide op 100%. Ze zijn wel aangesloten op een Triax 115, dus dat maakt natuurlijk wel verschil. 15 november 2013 aangepast door Sprietje
natte Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Beste Tripleboy Bedank voor je info. Tsja, en ik lees dat veel mensen problemen hebben met de TvV-transponder. In Zuid-Spanje knalt die transponder er uit. Met mijn ClarkeTech 5000HD heb ik zelfs iets meer kwaliteit dan op andere transponders en met mijn Homecast 2100 en Inverto Scena 5m zit ik beide op 100%. Ze zijn wel aangesloten op een Triax 115, dus dat maakt natuurlijk wel verschil. en lekker warm daar in spanje? play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport, tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,
Neosphinx Geplaatst: 15 november 2013 Auteur Geplaatst: 15 november 2013 Dat zie je niet goed. De SAB-schotels die erg veel lijken op de Triax-schotels, hebben een andere maataanduiding. Ze meten de hoogte inclusief de rand. Ook die schotels van Asxx, zijn gewone SAB-schotels. Die zogenaamde 80cm-schotel is 70cm breed en 78cm hoog op de spiegel gemeten. Die kun je dus wel gebruiken. Maar je moet nu niet denken dat die schotel bij Asxx goedkoper is dan een Triax. Die kost €24,95 en een originele Triax koop je al voor €22,50 Feel free om me een pb te sturen waar ik dan wèl een 80cm hoge schotel met een 78 cm spiegel kan kopen aan de prijs die je aangeeft. Like I said, ik ben maar een n00b. Vu+ Solo2 - Openvix 3.0.808 - OSCAM 1.20.r8625 Triax 78 met CD Triple LNB Minix Neo X7 - Minix Neo A2
Neosphinx Geplaatst: 16 november 2013 Auteur Geplaatst: 16 november 2013 De dishpointer app nu gebruikt en op 1 m hoogte dus niet mogelijk. De toppen van de bomen zitten in de weg dus ga ik em tegen de muur hangen, 3.5 - 4m hoog en dan geraakt ie er net over. Bedankt Sprietje voor de app. Nu net een pak gelezen over LNB's en aan het twijfelen of ik 3 al dan niet 4 koppen moet hangen en welke. De inverto black editie heb ik op het forum gelezen zijn beter voor wanneer het regent maar ook dikker? (?) Passen er dan 4 van die dingen op een 78 cm dish? Vu+ Solo2 - Openvix 3.0.808 - OSCAM 1.20.r8625 Triax 78 met CD Triple LNB Minix Neo X7 - Minix Neo A2
stevie-v Geplaatst: 16 november 2013 Geplaatst: 16 november 2013 De dishpointer app nu gebruikt en op 1 m hoogte dus niet mogelijk. De toppen van de bomen zitten in de weg dus ga ik em tegen de muur hangen, 3.5 - 4m hoog en dan geraakt ie er net over. Bedankt Sprietje voor de app. Nu net een pak gelezen over LNB's en aan het twijfelen of ik 3 al dan niet 4 koppen moet hangen en welke. De inverto black editie heb ik op het forum gelezen zijn beter voor wanneer het regent maar ook dikker? (?) Passen er dan 4 van die dingen op een 78 cm dish? nee,dan heb je minimaal een 88cm schotel nodig VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Neosphinx Geplaatst: 16 november 2013 Auteur Geplaatst: 16 november 2013 Pfffff... men ogen staan bijna vierkant van het lezen. Dan is de oplossing voor mij zo een triple LNB type Tvv maar dan zit je blijkbaar met miserie qua signaal als je dat op een 64 cm zet, en met gevorderd gepruts als je een 78 cm sat pakt... Ik zie door het bos de sateliet niet meer hoor. Vu+ Solo2 - Openvix 3.0.808 - OSCAM 1.20.r8625 Triax 78 met CD Triple LNB Minix Neo X7 - Minix Neo A2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen