bartshit Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 Goedendag. Ik ben opzoek naar en (freeware) programma dat mij een mailtje stuurt als mijn computer opnieuw start. Als ik bijvoorbeeld stroomstoring gehad heb, dat ik dan een mailtje krijg. iemand een idee ? Ik dacht dat google ik even, maar dat viel tegen. Bart. Gr Bart.
De_Perre Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 in windows een scheduled task maken, die een doscommando uitvoert? bv met telnet commando of iets in die strekking misschien kan je hier ook nog een idee op doen: https://code.google.com/p/mailsend/ als je googlet op "send email from dos command line" moet je al een eind verder kunnen raken [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
winwiz Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Er is een cmd-line tooltje genaamd sendemail. Die maakt dit mogelijk. Maak een sriptje en je bent klaar... (wel enige ervaring vereist) Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
bartshit Geplaatst: 15 november 2013 Auteur Geplaatst: 15 november 2013 Ik ga mij eens verdiepen in sendemail. hopelijk niet te veel ervaring vereist, ik ben maar een bosbouwer bedankt. Gr Bart.
RS2000 Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 Als je Windows 7 Pro hebt zit dat er al standaard in of het ook in de lagere varianten van W7 zit weet ik niet: Bij Taakplanner nieuwe taak aanmaken, laten triggeren door systeemstart en bij actie kan je kiezen voor Email verzenden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen