Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allen,

wellicht een simpele vraag: vroeger kon ik mn flash verplaatsen naar een usb-stick om zo ruimte te besparen. Dit kon je gewoon via t menu doen. Helaas zie ik niet meer in t menu (vti) waar dit kan. Kan t überhaupt nog wel?

Hoor graag van jullie/iemand.

Grt DC

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Geplaatst:

Welke ontvanger? Welke image? Beetje summiere info zo

IF ENIGMA 2

SYSTEMTOOLS

OR

FLASHEXPANDER

END IF

END

USB stick initialiseren, dan mounten. Dan VAR naar USB overzetten. Box herstarten..

Geplaatst:

Enigma 2 uiteraard, Vti laatste, Vu+ duo.... usb stick is al geformateerd en gemount. Verder nog iets? Ben helaas nu niet thuis om t een en ander te checken. Systemtools? Flashexpander? Is dat een plugin?

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Geplaatst:

hee uh,

enkel diegene die zń receiver volplempt met van alles en nog wat zoekt altijd naar geheugen uitbreiding omdat ie meer wil dan oorspronkelijk bedoeld

dat verplaatsen van de /var WAS DESTIJDS met enigma1 receivers ook com il faut, maar zeker niet stabiel

dat is met enigma2 receivers nog steeds mogelijk, maar tegelijk ook het stiefkind van de image bakkers

daar de kans op fouten en daarmee instabiliteit extreem hoog is. (men geeft er niet graag support voor.

het wordt tijd dat je een nieuwe box neemt...

analoog aan het verhaal met oude PCś upgraden en pimpen

alsook

analoog aan het verhaal van "virtueel geheugen" op een windows PC > wordt steeds trager

ik zie der geen heil in.

donder je middels VTI zERO de HBBTV eraf heb je al weer een flinke leemte

maar ook nodeloze zaken als picons gebruiken en nodeloze skin functionaliteit (kun je ook weglaten)

telnet je VU+

free <enter>

de VU+ DUO gebruikt het geheugen tot aan de limiet...

(ongebruikt memory is zinloos~werkeloos)

ga je verder, moest je een grotere Box nemen qua geheugen ipv instabiel /var verplaatsen

dat is mijn mening

ciao

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...