Ga naar inhoud


Nederland 1,2 en 3 niet meer FTV bij CDS?! (gebeld door CDS)


wernert

Aanbevolen berichten

Helemaal mee eens.

Valt me wel op dat CD eens een keer ruim op tijd is met een aankondiging. Ze slaan alleen meteen wel weer door...

 

Wat zou er met BVN gebeuren, trouwens? Die is nu FTA en wordt ook door de p.o. betaald. Zou die financiering wel gewoon doorgaan?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

BVN staat voor het beste van Nederland en Vlaanderen, dus daar hebben onze zuiderburen ook mee te maken.

Verder is die gericht op het buitenland en wordt wereldwijd verspreid over verschillende satelliet posities.

Ik weet uit eerste hand, dat BVN in Zuid-Afrika in een betaal pakket van Multichoice zat.

Wat er in Europa gaat gebeuren? Wanneer ik kijk naar de besteding van het kijk en luistergeld en de bezuinigingen zou je mogen veronderstellen dat BVN geen eeuwig leven is gegund.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als doorgave Nederland 1-3 + HD niet meer door de p.o. wordt vergoed, kan de financiering BVN (die bovendien FTA is) gewoon doorlopen totdat CD de Astra 1 transponders afstoot. Als BVN daarna door wil gaan, is er vast wel iets te huren. Dit model zien we ook bij BVN Hotbird.

 

Je zou wat dat betreft kunnen redeneren dat financiering (ook) komt uit een ander potje, die van de Wereldomroep. Ik weet niet in hoeverre die al betrokken is bij BVN. 

Maar het belang van een Nederlandse satellietzender voor de rest van de wereld lijkt me onbetwistbaar. 

Alleen coderen binnen Europa lijkt me niet slim, maar ook niet voor de hand liggen.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Het zou fijn zijn als er een publiekeomroep-pakket komt, compleet met de regionale zenders en eventueel met de Vlaamse publieke netten erbij.

Helaas hebben de wijze dames en heren in "Den Haag" besloten dat het basispakket van tv-aanbieders minimaal 30 zenders moet bevatten,

dit zogenaamd om de consument te beschermen.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De M7 groep als luxemburgse aanbieder valt buiten de regelgeving van de nieuwe mediawet dus wat dat betreft is er geen enkele belemmering een eigen koers uit te zetten.

zucht,

Canaldigitaal is een Nederlandse aanbieder van internet,telefonie en tv.

Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die de onzin die Jarco Kriek uitkraamt geloven.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan weer zoveel geld uit de beurs van de mensen trommelen en dan verbaasd zijn dat de bestedingen in Nederland weer zijn afgenomen

 

zo moddert Nederland wel jaren en jaren verder tot de volgende crises, na de huidige, weer aanbreekt

 

de huidige is naadloos aangesloten bij de crises die er al was en bijna tot het einde liep in de herfst van 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De FTV kijkers worden nu al benaderd om nu een uitgekleed abonnement af te nemen, alhoewel dat pas op 1 augustus 2014 nodig is, zij gaan nu dus al betalen voor iets wat de NPO al aan Canaldigitaal betaalt.

 

Het zou netjes zijn, wanneer Canaldigitaal de abonnementen voor de Nederlandse publieke omroepen die ze nu verkoopt pas laat ingaan wanneer de betaling van de NPO en dus de FTV doorgifte daadwerkelijk stopt.

Daarbij komt nog dat, afgaande op de berichten van betrokken FTV klanten, een deel van de FTV klanten verteld is dat de doorgifte respectievelijk binnenkort, op 1 januari, op 1 maart  en nu op 1 augustus zou stoppen.

De betreffende klanten zouden dus een onjuiste voorstelling van zaken gekregen hebben van Canaldigitaal en op grond daarvan een contract afgesloten.

 

Juistem.

 

Ik vind het wel opvallend dat je het hebt over een uitgekleed abonnement. In mijn inkomende telefoontjes heeft men het alleen gehad over een ' basisabonnement', maar nergens is gezegd dat het een apart abonnement is. Ik zal er in elk geval eens naar vragen als CDS mij weer belt.

___________________________

 T90

2 x Slingbox solo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook dit nieuws gelezen.

Ik kijk alleen ned1,2 en3 en daarnaast luister ik naar de npo radio zenders.

Ik heb nu een onregistreerde (via marktplaatst gekocht) oranje kaart. (en ook nog paar oude zwarte kaarten liggen van m'n werk, dus ook niet op mijn naam)

 

Ben benieuwd wat de kosten worden als ik wil blijven kijken/luisteren naar de npo zenders.

Denk dat ik het iig maar tot de zomer afwacht.

M'n ouders hebben een canal digitaal abonnement dus misschien is er iets te regelen met mijn kaart als 2e kaart aan te melden oid en dan voor minimale kosten te kunnen kijken/luisten. (maar gok dat ik dan nogsteeds kaart moet registreren met kosten (en ik heb geen gegevens van oude eigenaar kaart))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...