Ga naar inhoud


Nederland 1,2 en 3 niet meer FTV bij CDS?! (gebeld door CDS)


wernert

Aanbevolen berichten


Misschien ook een curses volgen over Staatsrecht.

 

Door en dankzij het Nederlandse Staatsrecht, zijn de politieke partijen en verder kranten, weekbladen, ormroepen ontstaan.

 

Als je het Nederlandse Staatsrecht begrijpt, dan weet je waarom dingen zijn zoals ze zijn. Dat doen we in de huidige inrichting van Nederland dus nu dit jaar al weer 200 jaar lang.

Schaf je dus nu gewoon maar onderdelen er uit, dan ben je in feite het hele land Nederland aan het amputeren. 

 

Omroepen liggen gewoon in het verlengde van de diverse visies in het Nederland die vaak tot uiting komen in de poltieke partijen, kranten, weekbladen, verenigingen, geloofsstromingen enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Nogmaals wat ik al eerder schreef: nog steeds geen officieel bericht van de NPO dat het FTV verhaal echt voorbij is. Alles en alles komt uit de koker van CD. "

 

 

 

Het verhaal komt van de manager distributie van de npo Marc Poppenk

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zij halen dit bericht weer af van de bekende website met journalist van Jarco Kriek

 

De tv- en radiozenders van de Nederlandse publieke omroep (NPO) zijn vanaf 1 augustus 2014 niet meer gratis via de satelliet te bekijken. Dat heeft de NPO aan Totaal TV bevestigd.

 

Daarbij wordt verwezen naar Marc Poppenk. Maar op deze website van de NPO http://www.publiekeomroep.nl/organisatie/organogram-npo

kom ik deze naam niet tegen.

Zijn linkedin profiel is afgesloten.

Dus wat is daar waarvan, van dit verhaal?

 

Als bron van dit artikel wordt dus ook nog TotaalTV genoemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marc Poppenk staat er wel degelijk bij.

Klik bij Directies op het + teken bij Distributie en uitzending, dan staat hij onder Distributie.

Maar heeft iemand die bevestiging op de site van CD al gevonden, ik nog niet, maar hun site werkt momenteel niet goed, als ik op Klantenservice klik gebeurt er niets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is dus wel door Canal Digitaal bekend gemaakt. Vanuit de NPO kan ik nog niets vinden. Overigens is de volgende stap ook bekend, dat houdt in dat ook regionaal achter een betaalpakket gaat verdwijnen, sommige zenders zitten daar al. 

Ik blijf verder bij de stelling die ik al had. Het ligt niet puur aan de NPO! Er kijken meer mensen naar FTV FTA dan er nog een abonnement hebben. Dat is de hoofdreden! Dat de NPO niet meer gaat sponsoren, dat lijkt me met al die bezuinigingen logisch. Dat het jammer is staat buiten kijf! Want voor veel mensen is FTA FTV een welkome aanvulling op bestaande tv abonnementen, en voor sommige mensen is er simpelweg niet meer nodig dan dat.

 

Dat er  nu meerdere dealers het simpelweg vertikken de klant wederom een doorgevoerde verandering kenbaar te maken, daar heb ik alle begrip voor! De klant staat onderaan die ladder, sommige klanten hebben nog altijd geen andere optie dan satelliet (change is gonna come). Dit gaat wederom leegloop betekenen wat betreft mensen die toch al overwogen te vertrekken.

 

Wat FTA betreft, het is niet de kwaliteit, maar online is veel mogelijk, en wel gratis Nederland 1,2 of 3 te kijken. Via apps op je Tablet zijn volgens mij alle regionale zenders vertegenwoordigd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier dus: http://www.canaldigitaal.nl/npo/

Link stond in de mail die ik vandaag van CD kreeg, of ik toch maar niet een abo wil afsluiten, kan nu ineens een basispakket krijgen voor € 6,48 per maand.

Helaas voor hun ga ik daar niet op in, ze hadden het oude familiepakket moeten laten bestaan dan was ik nog steeds abonnee geweest, nu ben ik dat niet meer sinds 1 nov.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het goed begrijp is er de 6,48 euro per maand zonder de Nederland 1hd Nederland 2hd  en nederland3 hd zenders?

 

of is het zo dat de 3 huidige fta ned1 hd ned2 hd ned3hd  WEL voor die 6,48 kunnen worden gezien? in de aanbieding?

 

 

 

EN WAT gaat het dan kosten als je de hierboven genoemde 3 hd zenders will blijven zien na 1 aug. 2014??

aangepast door schans14

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Canaldigitaal spreekt over het aanbieden van het basispakket en rept met geen woord over de HD variant van Nederland1,2,3.

 

Er valt geen zinnig woord over te zeggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...