Ga naar inhoud


Nederland 1,2 en 3 niet meer FTV bij CDS?! (gebeld door CDS)


wernert

Aanbevolen berichten


En al die commotie... Ze moeten doorgeven tot 1 augustus 2014. Kun je in september 2014 beginnen met betalen (als je die zenders wenst). Waarom dan nu al gaan voor zo'n abo. Zo geef je 8 maanden geld weg voor iets wat nu nog gratis is! Of zie ik het nu verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hieronder de vandaag ontvangen email.

 

==================================

 

 


canaal_digitaal.png

nederland-3-hd.jpgnederland-2-hd.jpgnederland-1-hd.jpg

Doorgifte stopt


Geachte  XXXXX.

We sturen u deze communicatie omdat u een smartcard hebt (gehad) waarmee u CanalDigitaal satelliettelevisie kunt kijken.

Als
u nog gebruik maakt van de smartcard met het nummer 100xxxxxxxxxxx is het goed te weten dat er wijzigingen aanstaande zijn.

Nederland 1, 2 en 3 zijn niet langer gratis vanwege bezuinigingen

Zoals u uit de pers wellicht hebt vernomen, moet de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) bezuinigen. En zijn Nederland 1, 2 en 3 met ingang van 01-08-2014 niet langer gratis via de satelliet te ontvangen.

Zo blijft u kijken naar Nederland 1, 2 en 3
Speciaal voor u hebben we een zeer scherpe aanbieding ontwikkeld. U kunt daarbij kiezen uit het Basis-pakket of het Recreatie-pakket:

  • Het Recreatie-pakket is een abonnement ideaal voor gebruik tijdens het recreatieseizoen, van 21 maart tot en met 21 september (normaal € 11,95 per maand).
  • Met het Basis-pakket kijkt u het hele jaar door (normaal € 12,95 per maand).
  • Neemt u nu een abonnement, dan ontvangt u één of twee jaar lang iedere maand maar liefst 50% korting! Voor u is het Recreatie-pakket dus € 5,98 per maand. En het Basis-pakket € 6,48 per maand.

Ga naar www.canaldigitaal.nl/ voor meer informatie. Hier kunt u ook uw gegevens achterlaten, dan bellen wij u terug om de mogelijkheden te bespreken.

U kunt ons natuurlijk ook zelf bellen, op 0900-9323 (via de menuoptie 2 > 2 > 1). Bereikbaar van maandag tot en met zaterdag, van 09.00 uur tot 21.00 uur (€ 0,15 p/min.). We helpen u graag verder.

Wees er snel bij, want dit aanbod is slechts geldig tot 31 december 2013
.

meer-info-groen.png
Met vriendelijke groet,
handtekening-marco-visser.jpg
Marco Visser
CanalDigitaal


PS
Voorkom dat u Nederland 1, 2 en 3 straks niet meer ontvangt. Reageer daarom vandaag nog

 


Wilt u reageren op deze e-mail? Klik dan hier

 
Leuk te weten voor de bestaande basis abonnementen.
Die blijven per maand € 12,95 betalen mits er geen verhoging komt omdat er per 1 augustus ook voor de PO betaald moet gaan worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja en wat voor nieuws is dat?

 

Zoals de gevleugelde uitspraak was van Frits Spits " het is waar omdat het op het geschept papier staat"?

 

 

De e-mail aan mij van vorig jaar dat de Vlaamse zenders weg zouden gaan van de 19,2 zou ook een gegeven zijn. Dat was het dus niet.

 

Nogmaals: laat eerst de NPO maar eens met een uitspraak komen.

 

Zoals de reactie van Mimisiku (reactie 287) is het raar dat je nu al zou moeten abonneren voor iets wat per 1 augustus 2014 ingaat. Dus maanden betalen voor iets wat je ook zo kunt ontvangen. Dat is gewoon raar en vreemd te noemen.

De NPO moet maar eens naar buiten treden wat er gaat gebeuren met haar zenders, die dus niet in eigendom zijn van CD/M7 zijn! CD/M7 suggeert steeds alsof het haar zenders zijn.

 

En let op als dit gaat gebeuren, dan volgt ongetwijfeld over een aantal jaren hetzelfde met DVB-T. Twee keer betalen voor hetzelfde. Te gek en te idioot. Helaas kan ik het woord idioot hier niet plaatsen in de Zweedse taal en vooral uitspraak. Anders zou het woord idioot nog meer beklemtoond worden en hierop van toepassing zijn.

 

Dan is het vreemd dat mensen gaan kaarten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Bovendien is deze aanbieding:  zie hieronder...een NED1,2,3 HD kaart bestellen (lees: SD-kaart omruilen) voor EENMALIG 25 euro

 

in strijd met hun eigen algemene voorwaarden.

 

24.5 De smartcards van CanalDigitaal hebben een beperkte levensduur

met betrekking tot de gebruikte encryptietechnologie voor de

ontvangst van digitale televisie per satelliet. CanalDigitaal heeft

het recht en de plicht in het kader van de bestrijding van piraterij

en encryptiefraude (in samenwerking met de leveranciers van

encryptietechnologie en programma-aanbieders), periodiek

de bestaande smartcards te laten vervangen door een nieuwe

generatie smartcards. De werking van de bestaande smartcards

wordt in dat geval uitgefaseerd en beëindigd. CanalDigitaal zal haar

Klanten hierover tijdig vooraf informeren. Klanten hebben geen

recht op enige compensatie voor deze vervanging. De kosten voor

de vervanging kunnen maximaal éénmaal per drie jaar worden

doorberekend aan de Klanten met een maximum van € 15 per

vervanging.

 

Let op het woordje klanten. Met een gratis kaart ben je geen klant dus mag je € 25 betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let op het woordje klanten. Met een gratis kaart ben je geen klant dus mag je € 25 betalen

Ja inderdaad. Want ook met een geregistreerde kaart ben je een klant. Zie wederom de algemene voorwaarden van CD.

 

1.8 Inschrijving: de Overeenkomst tussen CanalDigitaal en een

Klant voor de levering en ontvangst van de door CanalDigitaal

gecodeerde en per satelliet gedistribueerde Nederlandse publieke

televisieprogramma’s Nederland 1, 2 en 3 waarbij de Klant gebruik

maakt van ontvangstapparatuur en een CanalDigitaal smartcard.

 

En als klant ben je als God voor CD.

 

Ik heb dit al meerder keren aangehaald in topics. Mensen die dus € 25 hebben betaald voor een nieuwe kaart hebben dus recht op € 10 terug.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een klant is de afnemer van een goed of dienst van een leverancier. In principe is het zo dat hier betaling tegenover staat. Voor veel organisaties zijn klanten een belangrijke bron om - direct of indirect - inkomsten te verwerven.

Zolang je geen abonnement hebt ben je geen afnemer van een goed of dienst dus ben je geen klant.

Een kaart is niet meer dan een stukje gereedschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang je geen abonnement hebt ben je geen afnemer van een goed of dienst dus ben je geen klant.

Een kaart is niet meer dan een stukje gereedschap.

Joh, lees nou eerst wat CD er van schrijft! Je betaald wèl want je moet een kaart kopen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en je moet ook een ontvanger kopen wat bij dealers en CanalDigitaal kan maar ook samen met de kaart bij de bouwmarkten en dozenschuivers.

 

En hoeveel modems van diverse internetproviders heb je nog in de kast liggen?

Mag je bij al die providers nog rechten claimen als klant ondanks dat je al jaren geen cent hebt betaald?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen modems in de kast liggen. Stuurde de oude JoePieSie modem gewoon terug naar de winkel. Keurig bewijsje dat hij was ingeleverd. Moest 1 Euro betalen! om van het netwerk afgesloten te worden.. Zeg tegen die malloot.."Wat denk je zelf?". Was standaard zei hij.. Mooi zeg ik, bij mij niet. Ik breng hem dus eigenlijk mag jij het betalen.. Ik verleen de dienst...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat dat hele NPO verhaal alleen maar in het leven is geroepen voor de "buitenlandse doelgroep" te weten: de gegoede burgerij in den vreemde die dus geen gebruik kunnen maken van DVB-T versies van die zenders. CDS denkt: "Ach die hebben geld zat, daar kunnen we wel van afromen! Die paar euro merken ze niet". Zou gewoon eerst maar eens 1-8-2014 afwachten en kijken wat er gebeuren gaat..

 

Zolang de NPO niet officieel naar buiten treedt......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat dat hele NPO verhaal alleen maar in het leven is geroepen voor de "buitenlandse doelgroep" te weten: de gegoede burgerij in den vreemde die dus geen gebruik kunnen maken van DVB-T versies van die zenders. CDS denkt: "Ach die hebben geld zat, daar kunnen we wel van afromen! Die paar euro merken ze niet". Zou gewoon eerst maar eens 1-8-2014 afwachten en kijken wat er gebeuren gaat..

 

Zolang de NPO niet officieel naar buiten treedt......

Ik heb uit andere fora begrepen dat onderhandelingen tussen NPO en CD nog moeten beginnen.

De  mogelijkheid zou bestaan dat (regionale en nationale) radiozenders gratis blijven.

 

Het is dus allemaal nog afwachten.

Het enige wat duidelijk lijkt te zijn is dat het huidige contract NPO-CD per 1 augustus a.s. afloopt en er bij een nieuw contract minder door de NPO wordt bijgedragen dan nu.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...