mietde Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 en zo is het. You cannot ignore that member
Gast Mimisiku Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 En al die commotie... Ze moeten doorgeven tot 1 augustus 2014. Kun je in september 2014 beginnen met betalen (als je die zenders wenst). Waarom dan nu al gaan voor zo'n abo. Zo geef je 8 maanden geld weg voor iets wat nu nog gratis is! Of zie ik het nu verkeerd?
Mojo Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 Dat zie je inderdaad goed. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Johan45 Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 Hieronder de vandaag ontvangen email. ================================== Doorgifte stoptGeachte XXXXX.We sturen u deze communicatie omdat u een smartcard hebt (gehad) waarmee u CanalDigitaal satelliettelevisie kunt kijken.Als u nog gebruik maakt van de smartcard met het nummer 100xxxxxxxxxxx is het goed te weten dat er wijzigingen aanstaande zijn.Nederland 1, 2 en 3 zijn niet langer gratis vanwege bezuinigingenZoals u uit de pers wellicht hebt vernomen, moet de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) bezuinigen. En zijn Nederland 1, 2 en 3 met ingang van 01-08-2014 niet langer gratis via de satelliet te ontvangen.Zo blijft u kijken naar Nederland 1, 2 en 3Speciaal voor u hebben we een zeer scherpe aanbieding ontwikkeld. U kunt daarbij kiezen uit het Basis-pakket of het Recreatie-pakket: Het Recreatie-pakket is een abonnement ideaal voor gebruik tijdens het recreatieseizoen, van 21 maart tot en met 21 september (normaal € 11,95 per maand). Met het Basis-pakket kijkt u het hele jaar door (normaal € 12,95 per maand). Neemt u nu een abonnement, dan ontvangt u één of twee jaar lang iedere maand maar liefst 50% korting! Voor u is het Recreatie-pakket dus € 5,98 per maand. En het Basis-pakket € 6,48 per maand. Ga naar www.canaldigitaal.nl/ voor meer informatie. Hier kunt u ook uw gegevens achterlaten, dan bellen wij u terug om de mogelijkheden te bespreken.U kunt ons natuurlijk ook zelf bellen, op 0900-9323 (via de menuoptie 2 > 2 > 1). Bereikbaar van maandag tot en met zaterdag, van 09.00 uur tot 21.00 uur (€ 0,15 p/min.). We helpen u graag verder.Wees er snel bij, want dit aanbod is slechts geldig tot 31 december 2013.Met vriendelijke groet,Marco VisserCanalDigitaalPS Voorkom dat u Nederland 1, 2 en 3 straks niet meer ontvangt. Reageer daarom vandaag nog! Wilt u reageren op deze e-mail? Klik dan hier Leuk te weten voor de bestaande basis abonnementen. Die blijven per maand € 12,95 betalen mits er geen verhoging komt omdat er per 1 augustus ook voor de PO betaald moet gaan worden. Vult u rustig aan !!!
Amager95 Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 ja en wat voor nieuws is dat? Zoals de gevleugelde uitspraak was van Frits Spits " het is waar omdat het op het geschept papier staat"? De e-mail aan mij van vorig jaar dat de Vlaamse zenders weg zouden gaan van de 19,2 zou ook een gegeven zijn. Dat was het dus niet. Nogmaals: laat eerst de NPO maar eens met een uitspraak komen. Zoals de reactie van Mimisiku (reactie 287) is het raar dat je nu al zou moeten abonneren voor iets wat per 1 augustus 2014 ingaat. Dus maanden betalen voor iets wat je ook zo kunt ontvangen. Dat is gewoon raar en vreemd te noemen. De NPO moet maar eens naar buiten treden wat er gaat gebeuren met haar zenders, die dus niet in eigendom zijn van CD/M7 zijn! CD/M7 suggeert steeds alsof het haar zenders zijn. En let op als dit gaat gebeuren, dan volgt ongetwijfeld over een aantal jaren hetzelfde met DVB-T. Twee keer betalen voor hetzelfde. Te gek en te idioot. Helaas kan ik het woord idioot hier niet plaatsen in de Zweedse taal en vooral uitspraak. Anders zou het woord idioot nog meer beklemtoond worden en hierop van toepassing zijn. Dan is het vreemd dat mensen gaan kaarten...
youriy Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 Die brief stond al in dit topic, bericht 226 clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 Bovendien is deze aanbieding: zie hieronder...een NED1,2,3 HD kaart bestellen (lees: SD-kaart omruilen) voor EENMALIG 25 euro in strijd met hun eigen algemene voorwaarden. 24.5 De smartcards van CanalDigitaal hebben een beperkte levensduur met betrekking tot de gebruikte encryptietechnologie voor de ontvangst van digitale televisie per satelliet. CanalDigitaal heeft het recht en de plicht in het kader van de bestrijding van piraterij en encryptiefraude (in samenwerking met de leveranciers van encryptietechnologie en programma-aanbieders), periodiek de bestaande smartcards te laten vervangen door een nieuwe generatie smartcards. De werking van de bestaande smartcards wordt in dat geval uitgefaseerd en beëindigd. CanalDigitaal zal haar Klanten hierover tijdig vooraf informeren. Klanten hebben geen recht op enige compensatie voor deze vervanging. De kosten voor de vervanging kunnen maximaal éénmaal per drie jaar worden doorberekend aan de Klanten met een maximum van € 15 per vervanging. Let op het woordje klanten. Met een gratis kaart ben je geen klant dus mag je € 25 betalen
Johan45 Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 De kaart is alleen bij CanalDigitaal en CanalDigitaal dealers te koop. Bovendien moet de kaart geregistreerd zijn bij CanalDigitaal dus ben je wel degelijk klant, maar dan zonder abonnement. Vult u rustig aan !!!
Mojo Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 (aangepast) Let op het woordje klanten. Met een gratis kaart ben je geen klant dus mag je € 25 betalen Ja inderdaad. Want ook met een geregistreerde kaart ben je een klant. Zie wederom de algemene voorwaarden van CD. 1.8 Inschrijving: de Overeenkomst tussen CanalDigitaal en een Klant voor de levering en ontvangst van de door CanalDigitaal gecodeerde en per satelliet gedistribueerde Nederlandse publieke televisieprogramma’s Nederland 1, 2 en 3 waarbij de Klant gebruik maakt van ontvangstapparatuur en een CanalDigitaal smartcard. En als klant ben je als God voor CD. Ik heb dit al meerder keren aangehaald in topics. Mensen die dus € 25 hebben betaald voor een nieuwe kaart hebben dus recht op € 10 terug. 30 december 2013 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
satcat Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 Een klant is de afnemer van een goed of dienst van een leverancier. In principe is het zo dat hier betaling tegenover staat. Voor veel organisaties zijn klanten een belangrijke bron om - direct of indirect - inkomsten te verwerven.Zolang je geen abonnement hebt ben je geen afnemer van een goed of dienst dus ben je geen klant.Een kaart is niet meer dan een stukje gereedschap.
Mojo Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 Zolang je geen abonnement hebt ben je geen afnemer van een goed of dienst dus ben je geen klant. Een kaart is niet meer dan een stukje gereedschap. Joh, lees nou eerst wat CD er van schrijft! Je betaald wèl want je moet een kaart kopen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
satcat Geplaatst: 31 december 2013 Geplaatst: 31 december 2013 Ja en je moet ook een ontvanger kopen wat bij dealers en CanalDigitaal kan maar ook samen met de kaart bij de bouwmarkten en dozenschuivers. En hoeveel modems van diverse internetproviders heb je nog in de kast liggen? Mag je bij al die providers nog rechten claimen als klant ondanks dat je al jaren geen cent hebt betaald?
Gast Mimisiku Geplaatst: 31 december 2013 Geplaatst: 31 december 2013 Ik heb geen modems in de kast liggen. Stuurde de oude JoePieSie modem gewoon terug naar de winkel. Keurig bewijsje dat hij was ingeleverd. Moest 1 Euro betalen! om van het netwerk afgesloten te worden.. Zeg tegen die malloot.."Wat denk je zelf?". Was standaard zei hij.. Mooi zeg ik, bij mij niet. Ik breng hem dus eigenlijk mag jij het betalen.. Ik verleen de dienst...
Gast Mimisiku Geplaatst: 31 december 2013 Geplaatst: 31 december 2013 Denk dat dat hele NPO verhaal alleen maar in het leven is geroepen voor de "buitenlandse doelgroep" te weten: de gegoede burgerij in den vreemde die dus geen gebruik kunnen maken van DVB-T versies van die zenders. CDS denkt: "Ach die hebben geld zat, daar kunnen we wel van afromen! Die paar euro merken ze niet". Zou gewoon eerst maar eens 1-8-2014 afwachten en kijken wat er gebeuren gaat.. Zolang de NPO niet officieel naar buiten treedt......
Eduard07 Geplaatst: 31 december 2013 Geplaatst: 31 december 2013 Denk dat dat hele NPO verhaal alleen maar in het leven is geroepen voor de "buitenlandse doelgroep" te weten: de gegoede burgerij in den vreemde die dus geen gebruik kunnen maken van DVB-T versies van die zenders. CDS denkt: "Ach die hebben geld zat, daar kunnen we wel van afromen! Die paar euro merken ze niet". Zou gewoon eerst maar eens 1-8-2014 afwachten en kijken wat er gebeuren gaat.. Zolang de NPO niet officieel naar buiten treedt...... Ik heb uit andere fora begrepen dat onderhandelingen tussen NPO en CD nog moeten beginnen. De mogelijkheid zou bestaan dat (regionale en nationale) radiozenders gratis blijven. Het is dus allemaal nog afwachten. Het enige wat duidelijk lijkt te zijn is dat het huidige contract NPO-CD per 1 augustus a.s. afloopt en er bij een nieuw contract minder door de NPO wordt bijgedragen dan nu. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen