Ga naar inhoud


Nederland 1,2 en 3 niet meer FTV bij CDS?! (gebeld door CDS)


wernert

Aanbevolen berichten


Ik denk dat weinigen iets met de informatie doen of het Astra 1G of een andere Astra 1 is. De positie 19.2 E volstaat eigenlijk. 

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kun je nagaan hoe lang het er al fout op stond want de Astra 1G is al in juni 2010 naar 31,5 graden oost is verhuisd.

Kun je nagaan hoeveel mensen er naar die informatie kijken.....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wat ook weer typisch canal digital is, is dat ze een aanbieding doen voor 6,50 per maand maar nergens precise vermelden, behalve dan de zenders Nederland 1 hd Nederland 2 hd en Nederland 3 hd, welke andere zenders dan te zien zijn.......

 

dit is toch vreemd? staat nergens op de site, en wordt ook niet vermeld als je op hun email reageert........

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

HET GEWONE BASIS pakket? waar is te lezen welke zenders dit zijn? op de site van c+nl  staat wel het basishd pakket.

 

is er iemand die hier een lijstje kan plaatsen welke zenders er in het basis pakket zitten?

 

canal digital vertelde me dat Nederland 1 hd Nederland 2 hd en Nederland 3 hd in het pakket van 6,50 (aanbieding) zit, dus ik hoop dat er een c+nl expert hier het lijstje van alle zenders die onder deze aanbieding vallen kan vermelden...

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

C+nl bestaat niet., C+fr wel.

In Nederland moeten we het doen met Canaldigitaal.

Het basis pakket staat op hun site. http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/canaldigitaal-sd-zenderlijst-tv-radio.pdf

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt cees dat je het lijstje kon vinden.. dan ga ik zelf de 999 kanalen doorscrollen en vraag me wel af of dit juist is. vergeet niet dat een aantal sd kanalen van cdnl verdwijnen en door hd kanalen worden vervangen.. het is dus niet duidelijk of deze kanalen dan in deze aanbieding wel te bekijken zijn..

 

Ik mis in deze lijst wel alle andere Vrij te ontvangen kanalen die allemaal in de Clark belt hangen....waarom die niet in de lijst staan begrijp ik dus niet....misschien kunnen ze die in de toekomst ook vermelden in de   nu nog 999 kanalenlijst ..

 

natuurlijk begrijp ik ook wel dat het moeilijk  voor cdnl is om een simpel  lijstje op de site te zetten  waar precies de te ontvangen kanalen van elk pakket afzonderlijk op staan vermeld.

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op de site van canaldigitaal staat zoals gezegd de lijst van het basishd pakket, andere basis pakketten zijn niet meer af te sluiten.

Jij wilde weten welke zenders er in het oude basis pakket zitten, dat is op deze lijst te zien.

 

Zenders welke niet meer in SD worden uitgezonden worden voor bestaande sd pakketten omgezet in de HD variant.

Zo kunnen de oude basis pakket kijkers op dit moment al kijken naar Veronica HD.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal het zo  zijn dat alle huidige ftv kijkers die ingaan op de 6,50 aanbieding straks de hd zenders die niet meer in sd uitzenden er ook bij krijgen uit het basis pakket. dan weten we weer iets meer. bedankt ceesv.

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, de NPO gaat over deze zenders, maar wat is je punt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je nagaan hoeveel mensen er naar die informatie kijken.....

Ben ik niet mee eens. De personen die het lezen weten niet beter. Die lezen slechts dat er mogelijkheid is om televisie te kunnen kijken via de satelliet.

Als zij geintresseerd zijn zullen zij zich wenden tot de satboer en zich daar laten informeren.

 

De andere personen zullen het voor lief aannemen en meteen vergeten.

  

Als je tegen een niet sat-kijker hebt over de Hotbird denken ze ook meteen aan iets heel anders dan aan een satelliet. Enige aanvulling is dan wel noodzakelijk, om geen eigenaardige misverstanden achter te laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de NPO gaat over deze zenders, maar wat is je punt?

De NPO moet zeggen dat het zo is, en niet CD. Of eventueel in een gezamenlijke verklaring.

 

Wie zegt dat het verhaal van CD waar is? Het klinkt zo makkelijk en goedkoop over het verhaal van dat de NPO moet bezuinigen. Dat is nonsens. Als ik nog denk aan de discussie die er was over het fta zijn van dvb-t na afschakeling van de analoge televisiesignaal, die was heel wat breder en minder eenzijdig dan dat CD nu aan het doen is.

 

Wat dan ook nog zo vreemd is dat ze je gewoon doodleuk nu al willen laten betalen voor iets wat pas per 1 augustus 2014 ingaat... Dus gewoon mensen dwingen tot een abonnement waarvan het helemaal niet zeker is dat het zo is dat het ftv verhaal stopt.

Ja en als het dus niet waar is, dan is dit verhaal weer dus weer iets wat goed is voor programma's als TROS Radar en Vara Kassa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De NPO heeft aangegeven dat men Canaldigitaal gelijk gaat stellen aan de overige distributeurs van signaal.

Dat betekent dat Canaldigitaal geld moet gaan betalen per 1 augustus.

De NPO heeft geen zakelijke binding met jou als satelliet kijker en zal daarom jou niet in kennis stellen van de zakelijke overeenkomst tussen de distributeurs en de NPO.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...