Ga naar inhoud


Nederland 1,2 en 3 niet meer FTV bij CDS?! (gebeld door CDS)


wernert

Aanbevolen berichten

..

De commercielen zullen zich nooit kunnen meten aan de NPO, dat is een gegeven feit.,.

noch in NL, noch in het buitenland. Uitzondering hierop is "The UK".

Waarom is de commerciele tv in de UK een uitzondering?

Ik zie een programmering voorbij komen die redelijk vergelijkbaar is met die van de RTL's. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kreeg via een medewerker van CD verkoop te horen dat kaarten die alleen geregistreerd zijn (ned1,2,3) bij mensen die daarnaast nog een of meer kaarten met abo hebben blijven zoals ze zijn. Hierop zal het abo niet op gewijzigd hoeven worden. 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me toch af hoe veel of weinig de npo hiermee denkt binnen te kunnen harken en wat het kost om de npo in hd via 23.5oost uit te zenden.

Zonder daar duidelijkheid in te hebben kun je moeilijk je mening onderbouwen maar ik vrees dat ook de npo hier een vinger in de pap heeft, zij trekken immers de stekker uit de sat ftv optie ten faveure van boggle, personeel, lonen, 3e net???

 

Ik ben tegen vrijwel alle bezuinigingen op de npo, vooruit hoe leuk ze ook is boggle en de ster afschaffen evenals voetbal zodra het niet over "Nederland" gaat.

En dan juist omhoog met het budget, immers hoe kostbaar ook, het is en zal een van de goedkoopste vormen van vermaak blijven.

 

De beste methode om het volk eronder te houden is ze dom en bang te maken en te houden en ze te geven wat ze denken te willen, brood en spelen.

Dat is iets dat de politiek maar al te goed weet en waar enkele partijen maar al te graag dankbaar gebruik van maken.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal zal hier niet gelukkig mee zijn.

Of de po nu niets meer betaald of nog slechts 50%, het gaat ten koste van de inkomsten van CanalDigitaal.

Hoe de verhouding ook ligt, het verschil zal uiteindelijk door de consument betaald worden.

 

Ik denk dat CD hier wel blij mee is, ik ga ervan uit dat CD hierdoor toch een toename van abonnees zal zien.

Maar wellicht niet zo groot als ze denken.

 

Zoals ik de reactie van de npo heb begrepen betaalden ze tot dusverre voor doorgifte en vanaf 8-'14 willen ze geld zien voor hun content.

Belachelijk uitgangspunt dat ze zichzelf als gelijk een ander content aanbieder zien, daar krijgen ze nog spijt van.

Je laatste bewering spreekt voor zich, de vraag in deze is echter in welke verhouding de consument daarvoor zal opdraaien.

 

Zelf was ik van plan ftv te gaan kijken, in hd zou me dat vanaf augustus toch iets van 15 euro p/mnd gaan kosten.

Een onevenredig groot bedrag maar voor een vrij kleine groep en dus een stuk makkelijker te naaien.

 

Zelfs al laat ik deze telkens weer terugkerende kosten gemakshalve maar buiten beschouwing, het getuigd van een weinig vooruitziende blik of juist van een uitermate vooruitziende maar dan wel een absoluut onbetamelijke.

Ik verwacht dat de huidige abonnementen cultuur zijn langste tijd gehad heeft, de komende 10 wellicht 15 jaar denk ik dat we heel langzaam maar zeker af zullen stappen van de tripple play en andere abo vormen.

Maar de aanbieders zullen tot het uiterste gaan alleen combi pakketten aan te bieden zoals al sinds dag 1 het geval is met kabel tv+internet.

 

Volgend jaar start ook NLziet of hoe het gedrocht ook moge heten, kan die dienst met een sat abo van 15 euro gaan concurreren.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

we kunnen hier absoluut geen digitenne ontvangen  (midden van het land , bosrijk gebied)

 

moet ik nu betalen voor de sat om de rampenzender te kunnen ontvangen. (en ik heb 2 van die kaarten)

 

kabel en een snelle adsl verbinding hebben we hier ook niet!!! ( dus zeker geen iptv)

 

slechte plannen van de npo , ze kunnen beter snijden in de top salarissen om kosten te besparen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien niet met standaard binnenhuisantenne setje maar met een externe antenne gaat dit echt wel lukken.

wie zegt dat hij dit niet heeft?

 

het is sympathieker je rechtsstreeks tot iemand te richten, dan in het algemeen over iemand te praten die het onderwerp heeft aangesneden

 

dus zoals reactie via een citaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amager95

 

Ik zie je probleem niet, theparasol geeft naar mijn mening een correct antwoord en draagt zelfs een oplossing aan voor het probleem van marco24.

Daarbij, ga niet voor moderator spelen, dat laat je aan een moderator over.

Constateer je iets op het board waar naar jouw mening ingegrepen moet worden dan maak je gebruik van de "Waarschuw ons" functie die je onder ieder bericht ziet staan.

Lees onze regels nog eens door, daarin staat het allemaal uitgelegd. www.sat4all.com/regels

 

Dan gaan we nu weer terug naar het onderwerp. Nederland 1,2 en 3 niet meer FTV bij CDS?! (gebeld door CDS)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...