kees hekstra Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 (aangepast) Ik kan met mijn dreambox niks laden.Er staat telkens no space on device.Wat moet ik doen bvd.Heb er wat films afgehaald maar wil niks picons of zo laden. 15 november 2013 aangepast door Michel Onduidelijk onderwerp Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Loui (K) Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Een USB stick gebruiken en daar de picons op zetten. zoveel mogelijk extern (USB) plaatsen
kees hekstra Geplaatst: 15 november 2013 Auteur Geplaatst: 15 november 2013 Ja snap ik maar wil mediastream er op zetten.Dreambox elite hoe moet dat dan????.Anders laade ik ze gewoon binnen met de box en wil vandaag opeens niet meer.bedankt in ieder geval lou Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Gast Mimisiku Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Zoals Loui al aangeeft. De box is vol. Ofwel er moet geruimd worden ofwel een USB stick aansluiten. Via System Tools of FladhExpander de VAR naar USB overzetten.
kees hekstra Geplaatst: 15 november 2013 Auteur Geplaatst: 15 november 2013 Ja bedankt mimisiku dus dan hoef je niet beslist een usb stick te gebruiken?????.Deed ik anders ook nooit.Overigens wil de box nu niet meer opstarten blijft hangen in de boot bah . Mimisiku Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Gast Mimisiku Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Kun je de box niet gewoon flashen dan? Met een schone flash kun je box toch weer starten? Dan een USB stick plaatsen. SystemTools of FLASHEXPANDER installeren. VAR toewijzen aan de USB stick en je kunt weer verder.
Gast Mimisiku Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Als je in de buurt woont ......
kees hekstra Geplaatst: 15 november 2013 Auteur Geplaatst: 15 november 2013 friesland Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Gast Mimisiku Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Da's een beetje ver op de scooter? Is het een originele Dreambox of een clone?
kees hekstra Geplaatst: 15 november 2013 Auteur Geplaatst: 15 november 2013 orginele bedankt Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
iemand Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Tip: volgende keer de thread een onderwerp geven die duidelijker is dan alleen het typenummer. gr. Erik
kees hekstra Geplaatst: 4 december 2013 Auteur Geplaatst: 4 december 2013 Heb er nu een usb stick in.Maar nog geen ruimte maak me gek Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
kees hekstra Geplaatst: 4 december 2013 Auteur Geplaatst: 4 december 2013 Wie kan dit mij even stap voor stap vertellen hoe en wat.Hier open atv dreambox 800 hd pvr.Weet niet hoe en wat met die usb stick.Nog steeds no space on device grrr.Bvd. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Gast Mimisiku Geplaatst: 4 december 2013 Geplaatst: 4 december 2013 Laat je niet gek maken! Installeer DCC op een Windows PC. Gebruik wel de E2 variant. Kijk even op de DMM800HD-PVR en wis bestanden die je niet nodig hebt. Kijk of je daarna wel voldoende geheugen hebt om SystemTools of FLASHEXPANDER kunt installeren. Dan de USB stick insteken. SystemTools of FLASHEXPANDER configureren.
kees hekstra Geplaatst: 4 december 2013 Auteur Geplaatst: 4 december 2013 Is de linker kant he van dat programma.%9 gebruikt en maar 1 over.Welke programmas kan ik verwijderen???? Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen