satje4U Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Hoi Altijd gewerkt met DCC 2.92 Sinds vandaag toont hij in het linker gedeelte niet de inhoud van de DM800 De verbinding is OK en ik kan ook settings van en naar de DM via FTP doen. Zie ook geen foutmelding. Ook opnieuw geinstalleerd. Iemand een idee Gigablue Quad HD Plus
Loui (K) Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Wat jij gebruikt is een Enigma1 versie. je moet DccE2 hebben dcce2_150.rar
satje4U Geplaatst: 16 november 2013 Auteur Geplaatst: 16 november 2013 Hoi Loui Dat was het probleem niet, ik werkte er al jaren mee. Ik had inmiddels ook een E2 versie geinstalleerd. Precies het zelfde. Uiteindelijk heb ik alle DCC files met een zoekopdracht verzameld. Alles verwijderd en PC opnieuw opgestart. De verzie die ook niet werkt , geinstalleerd en Tralala het werkt weer. Bedankt voor het meedenken. Gigablue Quad HD Plus
Loui (K) Geplaatst: 16 november 2013 Geplaatst: 16 november 2013 Vaak is het even de ini file verwijderen dan leest Dcc alles weer opnieuw in.
denbosch Geplaatst: 16 november 2013 Geplaatst: 16 november 2013 Ik hab vorige week hetzelfde probleem. Na het verwijderen van de ini file was het opgelost.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen