Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil je wel even terzijde staan... Geef maar een PM.. Nog leuker als je bij me in de buurt woont. Ik heb namelijk geen auto...

Geplaatst:

ik gebruik de image van PLI , cccam is er al op maar ik vermoed een oudere versie helaas, en ik krijg ook geen internet op de box, is dus nu al een jaar geleden dat ik nog me bezig was, ben het wat verleerd denk ik...ik gbruik de 600PVR, geen kaart, lol

Geplaatst:

Ja, sorry hoor, waar ik vroeger woonde kon ik de sateliet niet plaatsen, zijn nu pas verhuisd, midden in de velden open zicht, natuurlijk, en de kerstdagen komen eraan, heb het zo lang moeten missen, ik keek veel sateliet,

Geplaatst:

ik gebruik de image van PLI , cccam is er al op maar ik vermoed een oudere versie helaas, en ik krijg ook geen internet op de box, is dus nu al een jaar geleden dat ik nog me bezig was, ben het wat verleerd denk ik...ik gbruik de 600PVR, geen kaart, lol

Als je geen kaart hebt dan heb je CCcam niet nodig.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Even vanuit gaand dat alles werkt. heb je een update gedaan,zodat je alle nieuwe updates en lijsten hebt Cccam 2.30 kan je zo downloaden uit de feed van openPli. Geen kaart wil zeggen Cardsaring via wan en dat is verboden item hier.

Geplaatst:

Heb een TV vlaanderen erin zitten, maar dan nog, ik kan ,niks meer zien, sateliet is uitgericht op astra 3 heb een schotel met rotor, en enige sateliet die ik krijg is de astra 3. ik kan ook niks mer updaten , heb geen verbinding met het internet, wat ook al raar is, omdat hij via ethernet aangesloten is op mijn router, updates lukken dus niet, en flashen met nieuwe image lukt ook niet, heb geen seriele poort

Geplaatst:

ok, maar heb geen seriele poort, en via ethernet kan ook niet , want ik krijg geen internet op de box, en ja, kan je via pm sturen aub, heb nog maar 5 berichten omdat ik pas nieuw ben op deze site

• Moderator
Geplaatst:

Hier gaat een slotje op.

Lees onze huisregels nog eens door.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...