Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allen,

Op dit forum heb ik lopen zoeken maar kom de oplossing voor mijn wens (nog ?) niet tegen.

Is er een app of uitbreiding beschikbaar voor openpli waarmee "gevaarlijke" menu's kunnen worden afgeschermd. Het gaat dan bijvoorbeeld om blue-panel, een kennis van mij die een echt no-know is en alleen zou moeten kunnen zappen met alle overige functionaliteiten kunnen dat soort mensen weinig goeds doen.

Wie weet een oplossing  ??

• Like 1

Geplaatst:

Je kunt toch ergens het gebruikersnivo aanpassen.  Dus in geen geval de expert mode instellen. Wat er dan precies je dan precies wel of niet kunt wijzigen kan ik je niet zo vertellen.

Verder zou ik je aanraden de plugin full backup te installeren en een fullbackup op usb en of harddisk  te maken.

Ook kun je de ontvanger zo instellen dat het opstart op een vooraf ingesteld kanaal bijv. BVN.

Mocht de ontvanger vastlopen dan houdt je de aan/uit knop op de afstandsbediening net zolang ingedrukt tot dat de ontvanger opnieuw start. De ontvanger gaat vervolgens naar het vooraf ingestelde kanaal.

Geplaatst:

pin code op de menus zetten

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...