Ga naar inhoud


kan mij iemand vertel waarom zoveel zender ruil op cd


henkie73
Ga naar oplossing Opgelost door heinb,

Aanbevolen berichten

ja ik vraag me ook af wat de toekomst met CD is.

 

de tuner trouwen aan de kaart???

 

gr.

henk

Als ze dat gaan doen weten ze ook wel dat er een grote verhuizing gaat komen naar de kabel aanbieders.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja dat denk ik ook wel.

 

maar we zullen zien waar we over een jaar of 4 zijn.

 

ik denk, ik zeg je dat er tegen die tijd heel veel veranderd is bij onze grote vrienden van CD.

en het zal zeker niet ten goede komen voor de mensen die geen officiële tuner hebben.

 

gr.

henk 

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het aan een politieke partij ligt is er straks helemaal geen enkele publieke omroep

 

dan is het verhaal van de publieke FTA op DVB-T en FTV op de satelliet een voltooid verleden kwestie geworden.

 

 

als die partij straks een keer kan gaan regeren met een andere partij, dan kan je er gif op innemen dat het werkelijk gaat gebeuren

 

Hoera, Nederland het eerste land van de wereld zonder publieke omroep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je vergeet de grote kudde nederlanders en vlamingen die zich buiten NL gevestigd hebben (permanent dan wel tijdens vakanties) die aangewezen zijn op de schotel om hun favoriete soaps etc te kunnen volgen....

Die groep is er inderdaad. Mar of die groep zo groot is dat CD daar van kan leven lijkt mij klein.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is nog altijd een buitengebied in Nederland waar geen kabel of snel internet beschikbaar is.

Verder zijn er altijd mensen die genoeg hebben van de kabel.

Tenslotte zal satelliet het grootste internationale aanbod blijven hebben.

 

Er is een markt voor satelliet ontvangst, maar veel groei zit er niet meer in.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canaal Digitaal draait uiteindelijk zichzelf de nek om met o.a. elke keer weer prijsverhogingen en

 Nederland is nu al behoorlijk geglasvezeld onderhand wat steeds een grotere concurrent is voor CD.

Sterft vanzelf uit ...

Glasvezel is niet echt een concurrent voor CDS. Wil men extra zenders dan moet men UTP kabel naar te tv gaan leggen en zit je vast aan die trage door de glasvezel provider beheerde decoder. Hoezo meer vrijheid met glas. Nou vergeet het maar.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor tv kijken in het buitenland heb je nu ook geen schotel meer nodig.

 

je neemt b.v. horizon van upc en met een vpn verbinding kun je overal in de wereld kijken.

is wel niet de bedoeling maar ik denk dat het straks een gedoog standaard wordt.

en misschien is het wel de rede waarom CD hun zender pakket uitbreidt.

wie zal het zeggen...

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, maar ik heb in Duitsland slechts 1,5 Mbits en in Frankrijk, wanneer het niet regent slechts 1Mbit.

 

En daar komt voorlopig geen verandering in.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind dat een onuzel spelletje van tvv en canaal digitaal 

de leden worden dat gewoon moet dat ze straks gewoon overstappen naar de kabel , daar is een zenderwisseling heel sporadis

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...