Ga naar inhoud


Geen ontvangst Astra 3 op Malta


darmica

Aanbevolen berichten

Veronica en Discovery zitten in SD op de Astra 1. 11023 Hor. 22000 5/6
RTL , SBS en Nederland 1,2 en 3 zitten ook op de Astra 1 in SD kwaliteit op 12515 Hor. 22000         

 

was dat maar waar! In de overzichtlijst van CD staan deze gegevens. Alleen ik kan ze niet inladen met de ontvanger M7. LNB Astra1 staat goed en heeft goed signaal. Ik kan alleen NL1-2-3 en BVN inladen. Rest blijft zwart.


 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat lijkt op een kaart zonder abonnement.

Al eens een heractivatie van de kaart geprobeerd?

 

 

N.B. wonen op Malta, ik ben er een paar keer voor mijn werk geweest, wat zoek je achter de tv op zo'n mooi eiland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CEESV,

Dat lijkt op een kaart zonder abonnement.

Al eens een heractivatie van de kaart geprobeerd?

 

 

N.B. wonen op Malta, ik ben er een paar keer voor mijn werk geweest, wat zoek je achter de tv op zo'n mooi eiland.

 

CeesV abonnement is geldig tot 14-02-2014. Heractievatie enkele malen geprobeerd. Lukt niet. vanochtende nog contact gehad met CD in NL. Antwoord: trek de strekker er maar uit en wacht 30 sec. WAT EEN SERVICE !!! De MIEP aan de telefoon had er dus de ballen verstand niet van. Resultaat nog geen zenders van de commercieelen.

En wat Malta betreft, rond deze tijd van het jaar tot eind Feb, kan het behoorlijk koud zijn. Dan is het wel prettig om NL TV te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je abonnement geldig is tot 14-02-2014, dan is hij dus gewoon bijgewerkt. Het lijkt mij ook dat er geen abonnement (meer) op de kaart zit.


Controleer eens even of je wel de Nederlandse gecodeerde zenders krijgt als je die kaart in je oude Philips ontvanger steekt.

 

Kijk ook eens op de site van CanalDigitaal bij "Mijn CanalDigitaal" welk abonnement je hebt.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je op de foto kunt zien zitten op de Transponder van BVN en Nederland 1 ,2 en 3 ook de 4 RTL zenders en 3 SBS zenders. Kan je BVN wel goed ontvangen dan heb je ook goed ontvangst op de overige zenders en lijkt het dus dat je kaart verlopen is.

post-38769-0-64771900-1384894994_thumb.jpg

aangepast door guppje29

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn kaart staat nog op 15.01.2014, je kaart is dus veel verder.

Je had een oude Philips ontvanger? heb je die al geprobeerd?

 

Alleen Ned. 1,2,3 zou echt een kaart zonder abonnement betekenen, of wat sporadisch gebeurt een defecte kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...