Ga naar inhoud


CDS Group (eigenaar CanalDigitaal) koopt Euronet (ISP Online)


BokkieBok

Aanbevolen berichten

Vandaag is bekend geworden dat de CDS group (eigenaar van M7 (Canal Digitaal)) Euronet overneemt van T-Mobile.

ISP Online is een onderdeel van Euronet. Online was vroeger bekend onder andere merknamen zoals Euronet, Wanadoo of T-Mobile.

Daarmee kan Canal Digitaal nu beschikken over eigen bedrijf om internet en telefonie aan te bieden aan haar klanten.

Nu werkt Canal Digitaal samen met KPN (Telfort) om dat aan te bieden.

 

Euronet (zakelijk en particulier) hebben 270.000 klanten in Nederland.

Daarbij beschikken ze over een eigen glasvezel netwerk in de meeste Nederlandse telefooncentrales.

 

T-Mobile blijft mobiele telefonie en mobiel internet aanbieden zoals voorheen.

 

Beide partijen beloven dat er voorlopig niets verandert voor de huidige klanten.

Dus lopende contracten zullen normaal blijven doorlopen.

 

 

 

Persoonlijke noot: Dat is beste een kleine aardverschuiving!

 

Het persbericht van T-Mobile:http://newsroom.t-mobile.nl/t-mobile-netherlands-holding-verkoopt-euronet-aan-cds-group/

aangepast door BokkieBok

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja en T-Mobile Nederland was vroeger in Nederland bekend als Ben (de eerste Ben dus).

 

Deze had een ontzettend slecht bereik in steden, zoals zelfs in hartje Utrecht. Vandaar er weer gauw bij weggegaan.

 

Je kan wel pronken met wat je was, het gaat er meer om wat je bent.met

Dat was in de begintijd. Bijna 15 jaar geleden. Ik denk niet dat je T-mobile van vandaag nog een gelijkenis heeft met toen.

Digitenne en dab+ gingen/gaan ook door een dergelijke opbouwfase.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was in de begintijd. Bijna 15 jaar geleden. Ik denk niet dat je T-mobile van vandaag nog een gelijkenis heeft met toen.

Digitenne en dab+ gingen/gaan ook door een dergelijke opbouwfase.

Zeker nooit mobiel internet van T-Mobile gehad?

Xtrend ET9500 DVB-S2/C (500 Gb HDD & open Pli 4.0), Scientific Atlanta D9232 IRD op draaibare Wavefield WV100SHDS offset, MTI High Line Pro Single LNB, Amiko DM3800 positioner, Cisco D9865H op Selfsat H21D, Roku 2400x USTVNOW, Amazon Fire TV Kodi, Panasonic TX-P42G20E en LG 42LB630V, beide CI+ (Smit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Effe voor de duidelijkheid, het gaat hier blijkbaar om Online - voorheen Wanadoo en daarna Orange.

Dat is de ISP (de aanbieder van bedraad internet, ADSL en blijkbaar ook glasvezel), en heeft dus niets met mobiele telefonie te maken; dat houdt T-Mobile, want daar willen ze juist de focus op leggen.

 

Online heeft al een samenwerkingsverband om triple-play aan te bieden samen met Canal Digitaal, en nu is deze activiteit dus in zijn geheel overgenomen door hen.

 

Kan het wel begrijpen; is alles in eigen hand. Ik heb er ook jaren gezeten en was er (ondanks de lage ADSL-snelheid in mijn wijk) best tevreden over.

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Over deze overname had ik al meer gehoord. Ik weet onder andere ook wie voor CDS (SIP)telefonie gaat leveren, maar kan daar helaas nog niets over delen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was in de begintijd. Bijna 15 jaar geleden. Ik denk niet dat je T-mobile van vandaag nog een gelijkenis heeft met toen.

Digitenne en dab+ gingen/gaan ook door een dergelijke opbouwfase.

2013 minus 15 jaar is dus 1998

 

waar ik het over heb is midden in 2004 toen ik deze problemen met had

zelfs met de telefoon in de broekzak merkte ik nog niet eens dat de telefoon overging of trilde, pas veel later merkte ik dat ik een gemiste oproep had

 

hetzelfde ook gehad met AH telefoon, die meelifte op restcapaciteiten van Telfort.

 

daarom nu gewoon weer terug bij de PTT

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Deze discussie gaan we dus even niet doen. Ik heb zelf T-mobile al zeker 4 jaar en heb nooit ergens last van. Daar gaat dit topic echter niet over.

 

Graag on-topic dus.

 

Bvd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal is eigendom van durfkapitalisten. Als die ergens brood inzien dan is er opeens geld als water. In de berichtgeving wordt gemeld dat niet M7, maar het moederbedrijf (CDS Group, Canal Digitaal Satelliet is meer dan alleen maar een merkje van M7) de overname deed. Dat doet de verdenking rijzen dat de overname niet bekostigd wordt uit de bankrekening van M7, maar dat er nieuw kapitaal is ingebracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al vele jaren tot volle tevredenheid abonnee bij eerst Wanadoo en daarna orange en nu online.

Als CD dit nu heeft overgenomen houd ik mijn hart vast.

CD is nu niet direkt een clubje waar je met vertrouwen naar uit ziet,

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...