ton1944 Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Eind augustus/begin september kreeg ik van Canal Digitaaleen boodschap op mijn tv-scherm dat RTL 4 verplaatst zou worden en ik dezenders opnieuw moest inlezen op mijn decoder.Na het inlezen van de nieuwe zenderlijst viel het mij op dat Veronica verdwenenwas.Via internet forums kwam ik erachter dat de nieuwe indeling van Canal Digitaalniet meer mogelijk is op oudere decoders.Vervolgen heb ik een brief gestuurd naar Canal Digitaal met de vraag of zij eenoplossing hebben voor het probleem dat door hen is veroorzaakt.Ik heb ze bewust een brief gestuurd omdat ik al was gewaarschuwd voor de duretelefoontjes met Canal Digitaal.Na drie weken geen reactie te hebben gehad toch maar gebeld met de servicedeskvan Canal Digitaal.Van hen kreeg ik te horen dat zij niet schriftelijk op brieven reageren.Het is maar dat u het weet.Wat ik wel weet is dat ik baal van die club.Ze proberen via allerlei trucs je een duurder abonnement aan te smeren.En die trucs verdragen het daglicht (en het papier) niet.
Mojo Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Hoi Ton1944. Jouw probleem is hier niet onbekend. Wat voor type ontvanger heb je? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 19 november 2013 Moderator Geplaatst: 19 november 2013 Wat ik wel weet is dat ik baal van die club. Ze proberen via allerlei trucs je een duurder abonnement aan te smeren. En die trucs verdragen het daglicht (en het papier) niet. Ik zie even niet welke truc je bedoelt, je hebt waarschijnlijk een meer als 10 jaar oude ontvanger (met voor die tijd voldoende geheugen) die in de hedendaagse tijd niet meer alle kanalen kan opslaan. Met een duurder abonnement gaat die ontvanger nog steeds geen Veronica weergeven. Er is een manier om toch Veronica in te lezen op oudere ontvangers met een beperkt aantal programma plaatsen., daarover zijn hier meerdere topics gevoerd. Even de zoekfunctie gebruiken. Een nieuwe Ontvanger koop je in de winkel vanaf Euro 50 en werkt met je huidige abonnement. Blijft over dat ze niet op je brief reageren, in 2013 zijn brieven niet altijd en overal meer een geaccepteerd communicatie middel, via "mijn Canaldigitaal" had je de postzegel kunnen besparen en ze een e-mail kunnen sturen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ton1944 Geplaatst: 19 november 2013 Auteur Geplaatst: 19 november 2013 Ik bedoel met trucs dat men in gesprek met CD alleen maar met oplossingen komt die geld kosten en dat terwijl zij de problemen veroorzaken. Met betrekking tot communicatie moet ik helaas vaststellen dat briefwisseling nog steeds de juridisch enige weg is om zonder misverstanden te communiceren. U kunt bij het OM niet terecht met en simpel e-mail bericht.
Moderator ceesv Geplaatst: 19 november 2013 Moderator Geplaatst: 19 november 2013 Het probleem lijkt mij de beperkte geheugencapaciteit van je ontvanger te zijn. Doordat er in de loop van de jaren honderden zenders bijgekomen zijn van andere aanbieders loopt je ontvanger vol en wordt een gedeelte van de beschikbare zenders niet meer in het geheugen van je ontvanger ingelezen. Verwacht je nu van Canaldigitaal dat zij ervoor gaan zorgen det men in Duitsland zenders gaan uitschakelen zodat jouw ontvanger niet volloopt? De wereld is steeds in ontwikkeling, de economische levensduur van technische apparaten wordt steeds korter. Er is geen enkel commercieel bedrijf die kosteloos een oude ontvanger omruilt voor een moderne ontvanger, vandaar een aanbod. Maar je hoeft daar niet op in te gaan, je probleem kan ook zonder vervanging of kosten opgelost worden. Alleen moet je dat dan zelf doen waarna je weer Veronica kunt kijken.. De discussie over e-mails en bewijslast valt buiten het bestek van dit topic, maar ook daar heeft de wetgever wetten aangepast waardoor e-mail verkeer in de rechtszaal wordt toegelaten. Het OM is alleen terzake in geval van strafbare feiten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Codx Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Ik snap het probleem niet zo, welke ontvanger kan er niet over weg met Veronica dan? Het is nog steeds mpeg2 hoor. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Eduard07 Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Ik snap het probleem niet zo, welke ontvanger kan er niet over weg met Veronica dan? Het is nog steeds mpeg2 hoor. Oude type MPEG2 ontvangers hebben een zodanig beperkt geheugen dat ze de fastscanlijst niet kunnen bevatten. VeronicaSD staat op een zodanig nummer in de lijst dat ie niet meer kan worden opgeslagen. Verwijdering van zenders waar je toch niet naar kijkt schept weer ruimte om de zender alsnog binnen boord te krijgen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
ton1944 Geplaatst: 19 november 2013 Auteur Geplaatst: 19 november 2013 Bij alle antwoorden krijg ik geen antwoord op mijn vraag "waarom deze onverwachte zenderwisseling" zonder behoorlijke communicatie door CD. Ik ben de laatste om te beweren dat er geen technologische vooruitgaan mogelijk moet zijn. Maar het is onbehoorlijk om mensen voor het blok te stellen.
Gerard 76 Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Het is maar net wie je aan de lijn krijgt als je belt. Voor de buren hier 2 huizen verderop heb ik ze maandagavond ook gebeld. Ze hebben een basisabo met een extra stb kaart. de basiskaart zit in een oude topfield5000 icm een prima module. alles werkt in die topfield,maar geen mpeg4,dus mis je steeds meer. nu belde CD een maand terug met een aanbieding om gratis een HD decoder te krijgen (M7 801) Hier is hij toen niet op ingegaan vanwege ernstige ziekte in de familie en vroeg zodoende of hij zelf later hierop terug kon bellen. Maar die ontvanger wilde hij op zich wel hebben,gewoon simpel kijken en meer niet, geen gedoe met zelf kanalen zoeken enz... Nu heb ik CD dus maandag gebeld en 't verhaal uitgelegd. Maar een simpele M7 wilde CD alleen geven bij uitbreiding naar basisHD. Maar omdat ze erg weinig tv kijken wilden ze dat niet. Toen werd ik direkt doorgezet naar de afdeling opzeggingen,nog voordat ik kon reageren dat we helemaal niet wilden opzeggen. De persoon van opzeggingen wilde het wel aanhoren en heeft nu netjes een gratis M7 801 voor ze geregeld icm een verlenging van 1 jaar van hun standaard basispakket. Sommige mensen daar proberen je keihard een duurder pakket aan te smeren, maar met enkele valt er prima te onderhandelen. Die wijziging stond volgens mij netjes op de website.
Moderator ceesv Geplaatst: 19 november 2013 Moderator Geplaatst: 19 november 2013 Eind augustus/begin september kreeg ik van Canal Digitaal een boodschap op mijn tv-scherm dat RTL 4 verplaatst zou worden en ik de zenders opnieuw moest inlezen op mijn decoder. Hiermee begon je dit topic. Bij alle antwoorden krijg ik geen antwoord op mijn vraag "waarom deze onverwachte zenderwisseling" zonder behoorlijke communicatie door CD. Ik ben de laatste om te beweren dat er geen technologische vooruitgaan mogelijk moet zijn. Maar het is onbehoorlijk om mensen voor het blok te stellen. Waar is in je ogen de onbehoorlijke communicatie? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 19 november 2013 Moderator Geplaatst: 19 november 2013 Lees ook eens het volgende onderwerp, misschien is dit ook voor jou een oplossing. http://www.sat4all.com/forums/topic/335357-veronica-niet-vinden/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
wanderer Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 een oud spreekwoord wat hier steeds van toepassing is (in mijn opinie): als je een hond wilt slaan, vind je altijd wel een stok.... o ja en nog een hier van toepassing: spijkers op laag water zoeken.. Samsung 40D6510WS
ton1944 Geplaatst: 19 november 2013 Auteur Geplaatst: 19 november 2013 Hiermee begon je dit topic. Waar is in je ogen de onbehoorlijke communicatie? Zoals al vermeld beschouw ik onbehoorlijke communicatie de communicatie waarmee je mensen het bos instuurt. Moet het nog duidelijker?
Mojo Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Over de zenderwijziging is toch echt goed gecommuniceerd hoor. Hierover hebben ze gemaild en tijdig aangegeven op de betreffende zenders. Maar zoals al aangegeven is jouw probleem zo opgelost. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
ton1944 Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Geplaatst: 20 november 2013 Hopelijk kijkt die persoon die u zo goed heeft geholpen af en toe op deze site. En kijkt die ook eens naar mijn brief waarin ik geen absurde dingen vroeg
Aanbevolen berichten