Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hopelijk kijkt die persoon die u zo goed heeft geholpen af en toe op deze site. En kijkt die ook eens naar mijn brief waarin ik geen absurde dingen  vroeg

 

Dit was als reactie bedoeld aan Gerard


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

een oud spreekwoord wat hier steeds van toepassing is (in mijn opinie):

als je een hond wilt slaan, vind je altijd wel een stok....

o ja en nog een hier van toepassing:

spijkers op laag water zoeken..

Dit zijn geen spreekwoorden. Maar spijkers op laag water zoeken is als gezegde hierop van toepassing.

  • Moderator
Geplaatst:

Maar heb je nu weer beeld op Veronica?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

een oud spreekwoord wat hier steeds van toepassing is (in mijn opinie):

als je een hond wilt slaan, vind je altijd wel een stok....

o ja en nog een hier van toepassing:

spijkers op laag water zoeken..

Wat is dit een flauw verhaal

Niet op de inhoud ingaan maar stelling nemen.

Weet trouwens het verschil niet tussen spreekwoorden en gezegden.

Werkt zeker voor Cd

aangepast door ton1944
  • Beheerder
Geplaatst:

Er zijn ook mensen die (wat je ook zegt of schrijft) niet geholpen willen worden.

 

Ik heb het antwoord al 3 x gelezen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Er zijn ook mensen die (wat je ook zegt of schrijft) niet geholpen willen worden.

 

Ik heb het antwoord al 3 x gelezen.

 

Mvg,

 

Michel

Natuurlijk wil ik geholpen worden.

En in de eerste instantie kreeg ik tips van deze site om met kunstgrepen Veronica binnen te halen. En dat lukte ook aanvankelijk. Gelukkig dacht ik dan.

Maar vervolgens bleef ik weer problemen houden.

Om die reden wil ik dat CD zijn verantwoordelijk neemt (ook naar mij toe).

Andere gingen mij voor met goed resultaat aldus Gerard  .... op deze site.

Ik meen dat CD ook naar mij een verantwoordelijkheid heeft.

Het is te gemakkelijk om te stellen dat een bericht op tv over instellen van nieuwe kanalen duidelijkheid geeft.

Vooral als dat betekent dat je ontvanger compleet van slag raakt.

Ik wil het hier niet hebben over leveringsvoorwaarden, verplichtingen, wanprestatie en dat soort dingen.

Wel wil ik een oproep doen (deze keer langs deze weg want mijn brief hebben ze al) aan CD om klantvriendelijker te woorden zeker  ten aanzien van hun trouwe klanten. Vervolgens doe ik langs deze weg een oproep om alle medewerkers van de service-desk om ten aanzien van het serviceniveau afstemming te vinden. Op die manier zou er wat meer gelijkheid ontstaan in de afwikkeling van de klachten

aangepast door ton1944
Geplaatst:

Het is je eigen verantwoordelijkheid om deugdelijke apparatuur te bezitten, niet die van Canal Digitaal. Ik ben het dus niet met je eens dat Canal Digitaal verantwoordelijkheid dient te nemen. Wel zouden ze je in het kander van een goede klantrelatie een aanbod kunnen doen.

 

Als ik zou was zou ik echter gewoon naar de winkel rennen en dit keer een goed apparaat in huis halen. Als die brieven schrijven kost handenvol tijd en als je dat in betaalde uren zou omzetten dan is een nieuwe ontvanger véél en veel goedkoper. Je doet dat niet alleen om Veronica te ontvangen... nieuwe ontvangers zijn echt veel beter dan het categorie ontvanger dat jij nu hebt, je zult het verschil ieder moment dat je TV kijkt merken.

 

Het is het gewoon niet waard om kost wat het kost met je oude ontvanger te blijven knoeien.

  • Moderator
Geplaatst:

Je hebt een ontvanger met een beperkte geheugencapaciteit, de kern van het probleem.

Die ontvanger kan niet omgaan met de vele duizenden zenders die er tegenwoordig ingelezen worden.

Het is een ontvanger waarvan de software ontwikkeling al vele jaren geleden gestopt is.

 

Je bent  evenals alle andere klanten geïnformeerd over zender wijzigingen.

Na telefonisch contact heeft Canaldigitaal heeft je een aanbod gedaan. (jouw woorden).

 

Dat heb je afgewezen met als argument `Ze proberen via allerlei trucs je een duurder abonnement aan te smeren.
En die trucs verdragen het daglicht (en het papier) niet." (Jouw woorden).

 

Er is je aangegeven dat je via "mijncanaldigitaal" je klacht kan melden.

Er is je aangegeven dat een nieuwe ontvanger vanaf Euro 69 te koop is.

Er is je aangegeven dat er voor jouw probleem ook een "workaround" oplossing is waardoor je oude ontvanger blijft werken.

 

Meer kunnen we niet voor je doen.

 

 

Tip:

 

-Overweeg je opties

-Bepaal wat je doel is

-Neem een beslissing

-Voer die uit

-Geniet van het leven.

 

 

Ik kan mij zo langzaam voorstellen dat je bij Canaldigitaal geen gehoor meer krijgt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

En dat Canal Digitaal een duurder abonnement wil in ruil voor toegemoetkoming in de aanschaf van een nieuwe ontvanger vind ik overigens niet meer dan logisch. Wil je geen duurder abonnement, dan ligt er in iedere satellietwinkel een weelde aan uitstekende ontvangers voor ieder beschikbaar budget.

Geplaatst:

 

Je hebt een ontvanger met een beperkte geheugencapaciteit, de kern van het probleem.

Die ontvanger kan niet omgaan met de vele duizenden zenders die er tegenwoordig ingelezen worden.

Het is een ontvanger waarvan de software ontwikkeling al vele jaren geleden gestopt is.

 

Je bent  evenals alle andere klanten geïnformeerd over zender wijzigingen.

Na telefonisch contact heeft Canaldigitaal heeft je een aanbod gedaan. (jouw woorden).

 

Dat heb je afgewezen met als argument `Ze proberen via allerlei trucs je een duurder abonnement aan te smeren.

En die trucs verdragen het daglicht (en het papier) niet." (Jouw woorden).

 

Er is je aangegeven dat je via "mijncanaldigitaal" je klacht kan melden.

Er is je aangegeven dat een nieuwe ontvanger vanaf Euro 69 te koop is.

Er is je aangegeven dat er voor jouw probleem ook een "workaround" oplossing is waardoor je oude ontvanger blijft werken.

 

Meer kunnen we niet voor je doen.

 

 

Tip:

 

-Overweeg je opties

-Bepaal wat je doel is

-Neem een beslissing

-Voer die uit

-Geniet van het leven.

 

 

Ik kan mij zo langzaam voorstellen dat je bij Canaldigitaal geen gehoor meer krijgt.

Klopt het dat u voor CD werkt

  • Moderator
Geplaatst:

Nee.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

  • Moderator
Geplaatst:

Met "Meer kunnen we niet voor je doen" heeft betrekking op de sat4all gemeenschap, dit forum. met al zijn leden.

Canaldigitaal heeft een eigen huisforum, waar medewerkers van Canaldigital webcare actief zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Het merendeel van de gebruikers op dit forum zijn televisiekijkers zoals jij. Wij bekijken het vanuit de kant van de consument. Maar dat betekent niet dat iedere consument gelijk heeft. Om het bot te zeggen, je loopt met troep uit het stenen tijdperk te knoeien, kampt met problemen die geheel buiten de macht van Canal Digitaal liggen, en wil dan dat Canal Digitaal jou gratis en voor niets uit de brand helpt. Zo zit de wereld helaas niet in elkaar.

 

Er zijn een hoop acties van Canal Digitaal waar wij het niet mee eens zijn, maar niet deze. Hier ligt het probleem aan jouw zijde, los het op en zoals gezegd, geniet verder van het leven.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...