ton1944 Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Geplaatst: 20 november 2013 Hopelijk kijkt die persoon die u zo goed heeft geholpen af en toe op deze site. En kijkt die ook eens naar mijn brief waarin ik geen absurde dingen vroeg Dit was als reactie bedoeld aan Gerard
ton1944 Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Geplaatst: 20 november 2013 een oud spreekwoord wat hier steeds van toepassing is (in mijn opinie): als je een hond wilt slaan, vind je altijd wel een stok.... o ja en nog een hier van toepassing: spijkers op laag water zoeken.. Dit zijn geen spreekwoorden. Maar spijkers op laag water zoeken is als gezegde hierop van toepassing.
Moderator ceesv Geplaatst: 20 november 2013 Moderator Geplaatst: 20 november 2013 Maar heb je nu weer beeld op Veronica? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ton1944 Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Geplaatst: 20 november 2013 (aangepast) een oud spreekwoord wat hier steeds van toepassing is (in mijn opinie): als je een hond wilt slaan, vind je altijd wel een stok.... o ja en nog een hier van toepassing: spijkers op laag water zoeken.. Wat is dit een flauw verhaal Niet op de inhoud ingaan maar stelling nemen. Weet trouwens het verschil niet tussen spreekwoorden en gezegden. Werkt zeker voor Cd 20 november 2013 aangepast door ton1944
Beheerder Michel Geplaatst: 20 november 2013 Beheerder Geplaatst: 20 november 2013 Er zijn ook mensen die (wat je ook zegt of schrijft) niet geholpen willen worden. Ik heb het antwoord al 3 x gelezen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
ton1944 Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Geplaatst: 20 november 2013 (aangepast) Er zijn ook mensen die (wat je ook zegt of schrijft) niet geholpen willen worden. Ik heb het antwoord al 3 x gelezen. Mvg, Michel Natuurlijk wil ik geholpen worden. En in de eerste instantie kreeg ik tips van deze site om met kunstgrepen Veronica binnen te halen. En dat lukte ook aanvankelijk. Gelukkig dacht ik dan. Maar vervolgens bleef ik weer problemen houden. Om die reden wil ik dat CD zijn verantwoordelijk neemt (ook naar mij toe). Andere gingen mij voor met goed resultaat aldus Gerard .... op deze site. Ik meen dat CD ook naar mij een verantwoordelijkheid heeft. Het is te gemakkelijk om te stellen dat een bericht op tv over instellen van nieuwe kanalen duidelijkheid geeft. Vooral als dat betekent dat je ontvanger compleet van slag raakt. Ik wil het hier niet hebben over leveringsvoorwaarden, verplichtingen, wanprestatie en dat soort dingen. Wel wil ik een oproep doen (deze keer langs deze weg want mijn brief hebben ze al) aan CD om klantvriendelijker te woorden zeker ten aanzien van hun trouwe klanten. Vervolgens doe ik langs deze weg een oproep om alle medewerkers van de service-desk om ten aanzien van het serviceniveau afstemming te vinden. Op die manier zou er wat meer gelijkheid ontstaan in de afwikkeling van de klachten 20 november 2013 aangepast door ton1944
Zuppelan Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 Het is je eigen verantwoordelijkheid om deugdelijke apparatuur te bezitten, niet die van Canal Digitaal. Ik ben het dus niet met je eens dat Canal Digitaal verantwoordelijkheid dient te nemen. Wel zouden ze je in het kander van een goede klantrelatie een aanbod kunnen doen. Als ik zou was zou ik echter gewoon naar de winkel rennen en dit keer een goed apparaat in huis halen. Als die brieven schrijven kost handenvol tijd en als je dat in betaalde uren zou omzetten dan is een nieuwe ontvanger véél en veel goedkoper. Je doet dat niet alleen om Veronica te ontvangen... nieuwe ontvangers zijn echt veel beter dan het categorie ontvanger dat jij nu hebt, je zult het verschil ieder moment dat je TV kijkt merken. Het is het gewoon niet waard om kost wat het kost met je oude ontvanger te blijven knoeien.
Moderator ceesv Geplaatst: 20 november 2013 Moderator Geplaatst: 20 november 2013 Je hebt een ontvanger met een beperkte geheugencapaciteit, de kern van het probleem. Die ontvanger kan niet omgaan met de vele duizenden zenders die er tegenwoordig ingelezen worden. Het is een ontvanger waarvan de software ontwikkeling al vele jaren geleden gestopt is. Je bent evenals alle andere klanten geïnformeerd over zender wijzigingen. Na telefonisch contact heeft Canaldigitaal heeft je een aanbod gedaan. (jouw woorden). Dat heb je afgewezen met als argument `Ze proberen via allerlei trucs je een duurder abonnement aan te smeren.En die trucs verdragen het daglicht (en het papier) niet." (Jouw woorden). Er is je aangegeven dat je via "mijncanaldigitaal" je klacht kan melden. Er is je aangegeven dat een nieuwe ontvanger vanaf Euro 69 te koop is. Er is je aangegeven dat er voor jouw probleem ook een "workaround" oplossing is waardoor je oude ontvanger blijft werken. Meer kunnen we niet voor je doen. Tip: -Overweeg je opties -Bepaal wat je doel is -Neem een beslissing -Voer die uit -Geniet van het leven. Ik kan mij zo langzaam voorstellen dat je bij Canaldigitaal geen gehoor meer krijgt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Zuppelan Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 En dat Canal Digitaal een duurder abonnement wil in ruil voor toegemoetkoming in de aanschaf van een nieuwe ontvanger vind ik overigens niet meer dan logisch. Wil je geen duurder abonnement, dan ligt er in iedere satellietwinkel een weelde aan uitstekende ontvangers voor ieder beschikbaar budget.
ronaldsl Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 @Ton1944 Als ik je reacties zo lees, lijkt het wel dat jij ONS, de leden van Sat4all van alles kwalijk neemt.......bel dan gewoon nog een keer met CD of ga naar een goede dealer.
ton1944 Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Geplaatst: 20 november 2013 Je hebt een ontvanger met een beperkte geheugencapaciteit, de kern van het probleem. Die ontvanger kan niet omgaan met de vele duizenden zenders die er tegenwoordig ingelezen worden. Het is een ontvanger waarvan de software ontwikkeling al vele jaren geleden gestopt is. Je bent evenals alle andere klanten geïnformeerd over zender wijzigingen. Na telefonisch contact heeft Canaldigitaal heeft je een aanbod gedaan. (jouw woorden). Dat heb je afgewezen met als argument `Ze proberen via allerlei trucs je een duurder abonnement aan te smeren. En die trucs verdragen het daglicht (en het papier) niet." (Jouw woorden). Er is je aangegeven dat je via "mijncanaldigitaal" je klacht kan melden. Er is je aangegeven dat een nieuwe ontvanger vanaf Euro 69 te koop is. Er is je aangegeven dat er voor jouw probleem ook een "workaround" oplossing is waardoor je oude ontvanger blijft werken. Meer kunnen we niet voor je doen. Tip: -Overweeg je opties -Bepaal wat je doel is -Neem een beslissing -Voer die uit -Geniet van het leven. Ik kan mij zo langzaam voorstellen dat je bij Canaldigitaal geen gehoor meer krijgt. Klopt het dat u voor CD werkt
Moderator ceesv Geplaatst: 20 november 2013 Moderator Geplaatst: 20 november 2013 Nee. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ton1944 Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Geplaatst: 20 november 2013 klopt het dat u voor cd werkt? Als u zegt meer kunnen we niet voor u doen spreekt u dan ook voor Gerard?
Moderator ceesv Geplaatst: 20 november 2013 Moderator Geplaatst: 20 november 2013 Met "Meer kunnen we niet voor je doen" heeft betrekking op de sat4all gemeenschap, dit forum. met al zijn leden. Canaldigitaal heeft een eigen huisforum, waar medewerkers van Canaldigital webcare actief zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Zuppelan Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 Het merendeel van de gebruikers op dit forum zijn televisiekijkers zoals jij. Wij bekijken het vanuit de kant van de consument. Maar dat betekent niet dat iedere consument gelijk heeft. Om het bot te zeggen, je loopt met troep uit het stenen tijdperk te knoeien, kampt met problemen die geheel buiten de macht van Canal Digitaal liggen, en wil dan dat Canal Digitaal jou gratis en voor niets uit de brand helpt. Zo zit de wereld helaas niet in elkaar. Er zijn een hoop acties van Canal Digitaal waar wij het niet mee eens zijn, maar niet deze. Hier ligt het probleem aan jouw zijde, los het op en zoals gezegd, geniet verder van het leven.
Aanbevolen berichten