Gerard 76 Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 Ton1944,wat voor abonnement heb je? Een basispakket of een settopbox pakket (stb) ? Canaldigitaal wil wel gratis een nieuwe decoder uitdelen Maar vraagt in ruil hiervoor wel datje een duurder pakket neemt,namelijk minimaal basisHD voor 17,95 euro p.m. Als je alleeneen stb abo hebt zul je echt geen gratis decoder krijgen Maar heb je een standaard basisabo dan valt er al wat te praten. Ligt er idd wel aan wie je aan de lijn krijgt. Een brief schrijven gaat niet werken helaas... Heb je een account bij mijncanaldigitaal? Het gaat je iig geld kosten ,helaas voor je. Je kunt ook zelf voor heel weinig een nieuwe of 2e hands Decoder kopen. Op een mail hebben ze bij mij nog altijd netjes gereageerd.
Moderator ceesv Geplaatst: 20 november 2013 Moderator Geplaatst: 20 november 2013 Ze proberen via allerlei trucs je een duurder abonnement aan te smeren. En die trucs verdragen het daglicht (en het papier) niet. Ton1944,wat voor abonnement heb je? Een basispakket of een settopbox pakket (stb) ? Canaldigitaal wil wel gratis een nieuwe decoder uitdelen Maar vraagt in ruil hiervoor wel datje een duurder pakket neemt,namelijk minimaal basisHD voor 17,95 euro p.m. Als je alleen een stb abo hebt zul je echt geen gratis decoder krijgen Maar heb je een standaard basisabo dan valt er al wat te praten. Ton heeft in zijn eerste post van dit item aangegeven dat Canaldigitaal hem inderdaad een aanbod gedaan heeft maar dat hij dat als truc beschouwt om een duurder abonnement te verkopen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gerard 76 Geplaatst: 21 november 2013 Geplaatst: 21 november 2013 wat ik bedoel is dat als hij een basisabo heeft ,dat er in ruil voor verlenging wel een gratis decoder inzit... maar ik vermoed dat ie stb heeft.
Penthe Geplaatst: 21 november 2013 Geplaatst: 21 november 2013 Die decoder is niet gratis, deze is in bruikleen. De decoder blijft dus eigendom van CanalDigitaal.
Gerard 76 Geplaatst: 21 november 2013 Geplaatst: 21 november 2013 vorige week heb ik ze nog aan de lijn gehad na het contract van 1 of 2 jaar is ie je eigendom. dat werd verteld
Penthe Geplaatst: 22 november 2013 Geplaatst: 22 november 2013 (aangepast) Raar want ik ken 2 mensen die recent na hun 1 jarig kontrakt met bruikleen decoder deze gewoon terug moesten sturen anders een boete. De lege doos werd ze door CanalDigitaal toegestuurd. 22 november 2013 aangepast door Penthe
ton1944 Geplaatst: 22 november 2013 Auteur Geplaatst: 22 november 2013 Aan een ieder dank. Dank voor uw deelname. Blij voor u dat uw zo blij bent met Cd. Ik blijf bij mijn stellingname. Als Cd zich niet houdt aan zijn leveringsvoorwaarden zonder haar afnemers daar gedegen over te informeren, krijgen zij een groot probleem.
Moderator ceesv Geplaatst: 22 november 2013 Moderator Geplaatst: 22 november 2013 Algemene voorwaarden Artikel 11.3.d en 11.4? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Zuppelan Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 (aangepast) Stap nou eens over je schaduw heen! Op veel oude televisies zaten ook maar 6 knopjes... als je die anno 2013 op de kabel aansluit kun je ook niet alle 30 analoge zenders ontvangen. Is het dan ook de schuld van de kabelmaatschappij dat je niet alle 30 zenders kunt ontvangen? (En dan hebben we het er nog niet over dat voor het digitaal gedeelte toch echt nieuwe apparatuur nodig is.) Dit is hier precies hetzelfde probleem en dat jou ontvanger maar een beperkt aantal zenders kan opslaan is echt niet de schuld van Canal Digitaal. 24 november 2013 aangepast door Zuppelan
Beheerder Michel Geplaatst: 24 november 2013 Beheerder Geplaatst: 24 november 2013 Alles is wel gezegd nu... Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten