eurosbox Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Wie helpt me op weg? ik wil een Inverto Triple LNB QUAD kopen. Maar voor welke schotel moet ik nou gaan? ik zie veel staan over het afstellen op 78 cm. met ook de tip om een lnb af te schermen met alu folie. wat is de best manier hoe doe ik dat? kan dat met een simple satfinder? Of moet ik dan gaan voor 64 cm schotel? ik heb er geen kennis van. Mvg
Sprietje Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Beste eurosbox Welkom op dit forumVoor iemand die geen ervaring heeft met het afstellen van schotels, is het afstellen van een CanalDigitaal triple-lnb op een 78cm-schotel een stuk moeilijker dan op een 64cm-schotel waar deze triple-lnb ook voor gemaakt is. Als je hem helemaal goed afstelt op een 78cm-schotel, krijg je ook meer signaal dan op een 64cm-schotel maar of dat lukt met een satfinder heb ik mijn bedenkingen. Het afstellen op een 78cm-schotel is op dit forum al vaak beschreven.
eurosbox Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Geplaatst: 20 november 2013 Bedank voor snelle reactie. Ik heb een simple satfinder, kan natuurlijk een beter kopen. Wat voor meet apperatuur heb ik nodig om dit zelf te doen? Mvg
Sprietje Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 Die kosten veel te veel geld om die maar één of twee maal te gebruiken. Waar het wel mee gaat is gewoon met de satellietontvanger en een TV(tje). Of deze even naast de schotel zetten of via een laptop of iets dergelijks het beeld wat je binnen op je scherm krijgt buiten bekijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen