lujo Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Ik ben benieuwd wat jullie beste coax kabel vinden. Ik ga vanaf mijn balkon tot woonkamer een kabeltje leggen en daarvoor heb ik tussen 15 en 20 meter kabel nodig. Aangezien ik toch eentje moet aanschaffen wil ik gelijk voor de beste kabel kiezen. Meeste coax kabels die ik tot nu toe gevonden heb zijn wit terwijl ik liever een zwarte kabel gebruik. Op dit moment ben ik er niet zeker van maar dit kabeltje zal misschien een of twee haakse bochten moeten maken. Kort samengevat: - beste coax kabel - zo dun mogelijk - flexibel - het liefst zwart Wie o wie kan een paar merken noemen die zeer goede kabels maken en/of zijn ervaringen delen.
Sprietje Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Haakse bochten is uit den boze. Je moet de minimale buigradius aanhouden die door de fabrikant is aangegeven. Kabel die aan je wensen voldoet is de Belden H125 zwart.
Sprietje Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Hier heb je de technische specificaties. De minimale buigradius is 70mm. H125_CU_PVC.pdf
RKrijnen Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Nog even een aanvullende tip: Er is ook een buitenversie van de Belden (h125pe ) die is een stuk stugger, die moet je dus niet hebben. Het schijnt ook dat de Belden flexibeler is dan de Hirshmann Koka799. De gewone Belden is ook gewoon in zwart te bestellen. Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15
minplus Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 De Belden is idd. veel flexibeler dan de Koka en om die reden hier ook in gebruik 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen