Ga naar inhoud


bestaat dit wel de beste (hobby)kok?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

de laatste tijd,hebben we een te grote overvloed aan kookprogramma's waar er o.a. inzitten waar koks koken om de beste,en die worden dan geselecteerd door soms maar 5 anderen (jury).ik heb dan ook wel de sterkste twijfel of degene die er uitkomt,dan wel de beste hobbykok is?zou dit niet juister zijn,een zaal van 200à300 man uitnodigen en voor deze te laten koken.laat 200à300 man dan punten geven.is dit niet meer een juister gegeven dan die te laten koken en dan bvb 5 man hun gedacht te laten zeggen.

want voor de ene ben je misschien de beste,maar voor de andere,dan weer een prutskok als ik het zo mag uitdrukken.

sorry voor de vergaande top offic gedeelte,maar ik wilde dit eens kwijt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


waarom zou je de jury niet vertrouwen?

 

omdat ze mooi gesponsord worden door de voedingsindustrie en omdat die weer hopen meer afzet te genereren?

en

omdat de Zendgemachtigden echt niks meer zelf produceren, de Programma concepten aankopen van shineTV (rupert Murdoch dochter) Masterchef

 

WALL.E (consumenten op een luchtkussen in een ruimtevaartuig die lekker consumeren tijdens het TV kijken op een individueel Oled scherm).

 

je moet niet denken je moet enkel kijken en consumeren en vooral geen vragen stellen; of dat wel allemaal klopt

als je toch kijkt, advieseer ik dat tijdens je avondmaal te doen pavlov effect gegarandeerd (elke magnetron brei smaakt dan net iets beter) :grin:

School - live at the Pavillion Paris

Supertramp 1979

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...