satbox Geplaatst: 26 september 2002 Geplaatst: 26 september 2002 welke dvd speler is een goede keus voor het afspelen van foto albums ben in verschillende electronica zaken geweest in de omgeving deventer maar de meeste verkopers hebben er geen ervaring mee of er geen verstand van alvast bedankt
Gast Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 Kijk eens op vcdhelp.com , daar staan behoorlijk wat stand alone DVD spelers op die slide shows kunnen afspelen, waaronder bv de Lenco spelers die vrij goedkoop zijn, maar praktisch alles kunnen.
Gast Geplaatst: 27 september 2002 Geplaatst: 27 september 2002 Ben in bezit van een Hiteker Bi-600-E. Dit apparaat werkt prima met foto's Tot aan 4 maal inzoomen toe. gr,
satbox Geplaatst: 28 september 2002 Auteur Geplaatst: 28 september 2002 WEET NU WAAR IK MOET ZOEKEN BEDANKT ALLEMAAL
SmuttiO Geplaatst: 28 september 2002 Geplaatst: 28 september 2002 Hoi, Even opletten met de Lenco... De oude generatie Lenco speelt idd zowat alles af (Zordan Vaddis chipset). Ik heb ergens echter gelezen dat de laatste modellen van Lenco veel minder kunnen (bijvoorbeeld geen (s)vcd). Koop dus niet blindelings, maar informeer eerst goed eer je wat koopt. Suc6 DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
chukky2 Geplaatst: 3 oktober 2002 Geplaatst: 3 oktober 2002 Ik heb al veel fotos op cd staan, mijn dvd speler is een bluesky 100,zeer goedkoop en speelt echt alles af.groetjes
Gast Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 Hoi Chukky2 ik heb ook een BLUESKY 100. Foto's afspelen zonder achtergrondmuziek werkt perfect maar met achtergrondmuziek blijft de muziek soms haperen. is dit bij U ook zo?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen