Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben aan het testen met Osacm DVB-API, maar krijg op verschillende zenders een blokkerend beeld. Dit kan komen door een traag intern netwerk, maar als ik overschakel naar MGcamd heb ik deze storingen niet.

Nu heb ik de indruk dat Oscam het wachten op een CW te snel opgeeft en dan als een dolle alle mogelijkheden gaat proberen.

Met MGcamd heb je de parameter:

# network ecm timeout in seconds

K: { 05 }

Nu vraag ik me af welke instelling dit is in Oscam?

Want ik vermoed dat hier het probleem zit.

DM8000 ruDREAM Infinity X

Geplaatst:

Oke, dat kan ik dus niet beinvloeden.

Waarom gaat het bij MGcamd dan wel altijd goed, en dit zonder prio of ingore lijst? De code van MGcamd is ook bekend, hoop dat er eens iemand is die dit toevoegd aan Oscam. 

DM8000 ruDREAM Infinity X

Geplaatst:

Daar is geen enkele reden voor. Ik zou zeggen begin maar eens om met een -d128 log te posten zodat er gezien kan worden wat de ware reden is voor het blokkeren van je beeld.

Je geeft niet eens aan op welke kanalen dat dit optreedt en al helemaal niet of je wel lokale kaarten hebt voor die kanalen die blijven staan.

Ook de versie van oscam -> geen opgave.

De reden zal wel weer een beroerde cardshare peer zijn en eenieder hier op sat4all weet drommels goed dat dit hier niet besproken wordt!

Geplaatst:

Daar is geen enkele reden voor. Ik zou zeggen begin maar eens om met een -d128 log te posten zodat er gezien kan worden wat de ware reden is voor het blokkeren van je beeld.

Je geeft niet eens aan op welke kanalen dat dit optreedt en al helemaal niet of je wel lokale kaarten hebt voor die kanalen die blijven staan.

Ook de versie van oscam -> geen opgave.

De reden zal wel weer een beroerde cardshare peer zijn en eenieder hier op sat4all weet drommels goed dat dit hier niet besproken wordt!

sjonge jonge moet dat nou. Ik vind het wel een interessante vraag. Wat de reden ook is, de problematiek die hier speelt levert gewoon weer nieuwe kennis op. En dat is volgens mij altijd handig. 

Ik zie dat je iets over een -d128 log zegt. Wat is dit? (zie je --> leerzaam ;))

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...