Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds gisteren heb ik een Windows 8, waar ik overigens heel tevreden over ben van wat ik tot nu toe al gezien heb. Gisterenavond heeft m'n pa de pc voor mij geïnstalleerd, ook heb ik daarbij verschillende e-mailadressen op moeten geven. Een adres die ik elke dag gebruik en een alternatieve. Toen ik dit op moest geven heb ik natuurlijk alles eerst goed doorgelezen. Nu kreeg ik een mailtje dat ik mijn e-mail adres moest verifiëren. Als ''gewoon'' e-mail adres heb ik een online-adres gebruikt en als alternatieve een hotmailadres

Nu het volgende probleem: Ik kan mijn onlineadres niet verifiëren, zou dat komen omdat ik hier een hotmailadres had moeten opgeven? Dit werd overging niet vermeld in het begin.

Ik hoop dat jullie mijn vraag een beetje snappen en dat iemand mij hiermee kan helpen? Ik heb er ook al aan gedacht om het ''normale'' e-mail adres te wijzigen, maar ik wil wel zeker weten dat er niks mis kan gaan met gegevens en zo.

697Naamloos.png

Geplaatst:

Het enige wat je hoeft te doen is bij dat online adres op een link in het mailtje te klikken wat je van Microsoft hebt gehad. Ze willen niet voor niets weten of je toegang hebt / eigenaar bent van dat email adres.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Heb je dit al even door gelezen en dit

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Waarom zou je een Microsoft account willen hebben?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Het is gelukt!

En wat was nu de oplossing?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

En wat was nu de oplossing?

Ja, heel erg dom van mij

Via mijn webmail log ik in met dat online adres + mijn wachtwoord (logisch)

Mijn pc is ook gekoppeld aan mijn online adres en bij het installeren van mijn pc moest ik ook een wachtwoord opgeven om in te kunnen loggen.

Omdat ik elke keer op het inlogscherm van hotmail kwam heb ik in proberen te loggen met mijn hotmail account, na een poosje heb ik toch maar geprobeert in te loggen met mijn online + wachtwoord die ik ook gebruik voor mijn webmail, Dat lukte toen ook niet. Zaterdag heb ik dit nog een keer geprobeerd, maar toen met het wachtwoord wat ik ook gebruik om in te loggen met mijn pc. Dat lukte.

Dus kortom: Het bleek gewoon mijn online adres + nieuw wachtwoord te zijn.

Ik hoop dat m'n uitleg een beetje duidelijk is.

Geplaatst:

helemaal duidelijk hoor :)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...