Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hiervoor gebruikte ik Dreambox live om via mijn multituner ook op mijn ipad te kijken. Helaas werkt deze na de update niet meer. Weet iemand een goede app die wel werkt? Ik vind het niet erg om er voor te betalen, als het maar goed werkt.

Volgens mij heb ik de Dreambox 800 SE / Vu Ultimo  Multi tuner

Geplaatst:

Vu player HD

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Vu player HD

ja, en? Iemand die een goede app kent? Ik heb die app nodig omdat mijn vriendin vaak andere dingen kijkt dan ik en ik wil via mijn iPad wel alles zien wat op de dreambox ook kan.

Geplaatst:

De app vu player HD

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Heb hem geprobeerd maar nog niet aan de praat gekregen. Hij ziet wel de zenders maar blijft laden als ik een kanaal selecteer. Wat doe ik fout? Bij de vorige app hoefde ik verder niks met de dreambox te doen.

Geplaatst:

Heb vu+ HD even geïnstalleerd, maar ben niet echt te spreken over de kwaliteit. Slechter dan de vu+ app die geen HD ondersteunt.

De HD app werkt bij mij niet en die andere is van een waardeloze kwaliteit. Daar kan ik niet fatsoenlijk tv mee kijken.

Geplaatst:

De update van Dreambox live wordt nu Black box light. Echter de functie van de multituner werkt nog niet, dit staat op hun web-site. Ook de naam blackbox light wordt blackbox lite. Even wachten op een update. Is wel vervelend dat de dreambox het kanaal volgt van de ipad, maar als je het kanaal op de dreambox terug zet blijft het goed.

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Geplaatst: (aangepast)

Inderdaad de optie multituner doet zijn werk nog niet goed,ik geloof dat ik voor de app dreambox toen via de appstore geld heb betaald en nu krijg ik een light lite versie terug dat is toch ook niet de bedoeling,die app was toen wel vijf euro en nu moet ik opnieuw betalen,afzetters !

aangepast door stevie-v

Geplaatst:

Ze beweren dat je als vroegere klant van dreambox life de full versie hebt van black box. Toch alle functies, en meer zelfs dan die van Dreambow live waarvoor je destijds betaald heb. Je moet alleen betalen als nieuwe gebruiken, zo heb ik het toch voor.

Het verheugt me dat er toch weer beweging komt in die app na twee jaar !

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Geplaatst: (aangepast)

De appstore staat vol klachten over dit onderwerp,full is full en lite is lite en zo zien de meeste dat,als ik de full versie heb waarom staat er dan light in het icoontje en moet ik 6 euro betalen voor de full versie ?

aangepast door stevie-v

Geplaatst:

Gebruikte ook altijd Dreamboxlive, maar sinds de update naar Blackbox lite niet meer.

Het niet werken van de multi-tuner optie is een no-go.

Ik gebruik de app e2remote HD, met de in-app streaming aankoop.

Kost €2,69 plus de in-app aankoop (weet niet meer hoeveel dat kostte).

Kan met de nieuwste iPads zelfs HD streamen.

Getest met iPad Mini Retina, Dreambox 7020hd en Vu+ Solo2.

Je kan er verder zo'n beetje alles mee dat nodig is.

Weet niet of dit alles ook geldt voor de configurstie robario.

Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2)

VTi 15.0.0

Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E)

EMP Centauri Multiswitch 13/8

Geplaatst:

Bedankt EJDV en uiteraard de rest ook.

Ik ga het binnenkort is proberen dan. Het enige relaxte van die dreambox live vond ik dat ik juist weinig tot niks in hoefde te stellen en dat het gelijk werkte. Die van jou heeft zo te zien wat meer instellingen en handelingen nodig en dat maakt me altijd wat angstig.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...