wanderer Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Ik heb me suf gezocht, waar vind ik bij CD de gegevens van mijn abbo's? Dus zoiets van: "mijn kaarten" "mijn abbo's" Samsung 40D6510WS
Mojo Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Je moet daarvoor eerst een account aanmaken op de site. Daarna wijst het zich vanzelf. Linkje: http://www.canaldigitaal.nl/mijn-canaldigitaal/mijn-canaldigitaal/ You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
wanderer Geplaatst: 24 november 2013 Auteur Geplaatst: 24 november 2013 ik heb een account en ben ingelogd, maar waar vind ik in "Mijn CD" dan deze info? Samsung 40D6510WS
Mojo Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Tsja dat staat op de meest logische plaats voor CD namelijk zenderpakket uitbreiden. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Sprietje Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Tsja Mojo, wat een organisatie is CanalDigitaal toch. Een stelletje uitgekookte linkmiechels. Ze hopen dat je per ongeluk op de verkeerde toets drukt en dan vast zit aan een duurder abonnement. Het is toch niet normaal dat je op deze abnormale manier je status moet bekijken.
Moderator ceesv Geplaatst: 24 november 2013 Moderator Geplaatst: 24 november 2013 Misschien hetzelfde softwarehuis als Microsoft? Op het knopje start drukken om te stoppen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Tsja Mojo, wat een organisatie is CanalDigitaal toch. Een stelletje uitgekookte linkmiechels. Ze hopen dat je per ongeluk op de verkeerde toets drukt en dan vast zit aan een duurder abonnement. Het is toch niet normaal dat je op deze abnormale manier je status moet bekijken. Ja, upgraden kan wel maar opzeggen moet weer via de telefoon a 15cent per minuut. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
boudeman Geplaatst: 25 november 2013 Geplaatst: 25 november 2013 Tja, het vinden van je eigen gegevens is dan nog relatief makkelijk, maar probeer maar eens uit te vinden welke zenders nu wel (of niet) horen bij een abonnement Familie HD light. Om de paar weken gaat bij mij nu een nieuwe zender op "gecodeerd". Het lijkt het verhaal van de 10 kleine negertjes wel.
wanderer Geplaatst: 25 november 2013 Auteur Geplaatst: 25 november 2013 Tja, het vinden van je eigen gegevens is dan nog relatief makkelijk, maar probeer maar eens uit te vinden welke zenders nu wel (of niet) horen bij een abonnement Familie HD light. Om de paar weken gaat bij mij nu een nieuwe zender op "gecodeerd". Het lijkt het verhaal van de 10 kleine negertjes wel. Zonder info over de door jouw toegepaste componenten kunnen we niet beoordelen of de oorzaak bij CD ligt of dat het aan de apparatuur ligt.... Samsung 40D6510WS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen