Ga naar inhoud


Geluid en beeld lopen niet sychroon


elrolandos

Aanbevolen berichten


Mensen op andere fora blijken ook hetzelfde probleem te hebben (met Linux ontvangers)

 

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even getest op mijn vu ultimo op de zender RTL4 HD en SD canal digitaal en helemaal nergens last van ook Ziggo RTL4 HD en SD werken goed en geen last van het probleem

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het viel mij op in de opname van GTST van afgelopen donderdag en vrijdagochtend. Verder geen RTL meer gekeken...

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo sinds een update via kanaaldigitaal loopt op RTL4 het geluid niet synchroon met het beeld.Hebben meerdere mensen hier last van.Het gaat om rtl4 hd op Rtl 4 digi geen last

Op Dreambox 7020hd heb ik er ook last van. Gelukkig kan ik het per kanaal instellen. Wel vreemd, waarom heeft niet iedereen hier last van?

Dreambox 7020 & 600

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mij opgevallen dat dit fenomeen zich niet bij elk programma voordoet: zo zie ik het wel bij het RTL nieuws, maar niet bij de reclame... Als je even googled op 'RTL Geluid niet synchroon', dan vind je recente berichten van o.a. UPC en Telfort... Mogelijk ligt de oorzaak bij RTL??

Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het upc berichtje vond ik op twitter...  Het berichtje van Telfort gaat de kant van de hardware op. Misschien heb ik te snel conclusies getrokken.  Overigens: in mijn situatie is het probleem niet continu aanwezig. Het is mij opgevallen dat het per programma verschilt. Hoe dan ook, het is erg irritant..

Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...