DIGIWIEW Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 (aangepast) appels met peren vergelijken de 8000 is een stuk ouder als de meeste ontvangers en ja ze hebben een hoop overgenomen en aan gepast aan deze tijd en ja een goed apparaat kost geld toen de 8000 uitkwam waren er geen andere ontvangers die het zelfde konden als de 8000 ben nog steeds zeer tevreden over de 8000 dat neemt niet weg dat er meer keus is 27 november 2013 aangepast door DIGIWIEW Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
josse Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 vergeet niet dat iedereen, zomaar een budget van 5a600 honderd euro uit zijn broekzak kan toveren. deze mensen zijn meestal niet veel eisend, en zijn met een Clone, best te vrede, van welk merk laat ik, bij, deze ter zijde. dat deze personen zich dan kapot moeten schamen lijkt me, iets te kort door de bocht. als de echte fabrikanten in het verleden niet zo winst bejagend, waren geweest zouden er veel minder clone's, op de markt verkrijgbaar zijn. want niemand bij mijn weten, heeft naar namaak gevraagd.
Mojo Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 (aangepast) vergeet niet dat iedereen, zomaar een budget van 5a600 honderd euro uit zijn broekzak kan toveren. deze mensen zijn meestal niet veel eisend, en zijn met een Clone, best te vrede, van welk merk laat ik, bij, deze ter zijde. dat deze personen zich dan kapot moeten schamen lijkt me, iets te kort door de bocht. als de echte fabrikanten in het verleden niet zo winst bejagend, waren geweest zouden er veel minder clone's, op de markt verkrijgbaar zijn. want niemand bij mijn weten, heeft naar namaak gevraagd. En omdat je het dus niet kan/wil betalen dan mag je het gewoon jatten? Ik wil graag een Ferrari maar kan het niet betalen. Mag ik deze dan laten namaken in China? 27 november 2013 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
josse Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 als je mijn citaat goed leest, gaat het om mensen meestal gezinnen die het budget niet hebben. deze vragen niet om namaak. wel om democratischer prijzen. zelf weet ik, ook wel dat goed materiaal moet betaald worden.
josse Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 als er clone's op de markt komen, en verkocht worden, wat heeft dit nu met jatten te maken??
satdr Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Schandalig en iedereen die zo'n kopie koopt, moest zich compleet kapot schamen. Hierdoor gaan fabrikanten die innovatieve producten ontwikkelen en verkopen compleet kapot. Als niemand het koopt, stopt het vanzelf, maar helaas zijn er nog steeds te veel van die dropjes die dergelijke illegale rommel kopen. Er zullen genoeg argeloze kopers zijn die te goeder trouw een kloon kopen dus dat vind ik erg kort door de bocht. Compleet kapot schamen moeten de kloon makers, DAT zijn de dieven... Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
josse Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 ja, klopt er zijn heel wat mensen die ter goede trouw, een echte kopen en met een clone opgezadeld zitten. je, moet al goede kennis hebben om het onderscheid te herkennen. merk nu dat bepaalde fabrikanten met echt materiaal en goede prijzen op de markt komen. vergeet niet dat bepaalde fabrikanten naar China, zijn uit geweken louter uit winstbejag.
Eduard07 Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Er zullen genoeg argeloze kopers zijn die te goeder trouw een kloon kopen dus dat vind ik erg kort door de bocht. Compleet kapot schamen moeten de kloon makers, DAT zijn de dieven... En dat is ook kort door de bocht, want er zijn velen die bewust een clone willen. Er is helaas een aantrekkelijke markt voor clones. En dat geldt niet alleen voor Dreamboxen. Maar goed, in dit geval lijkt het aannemelijk te zijn dat het genuine boxen zijn die men kwijt wil vanwege de krimpende keuze in software. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Mojo Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 als er clone's op de markt komen, en verkocht worden, wat heeft dit nu met jatten te maken?? Heeft alles met jatten te maken. Ooit wel eens van patenten gehoord? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
josse Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 wat patenten aangaat moet ik, je gelijk geven. maar de koper, die betaald gewoon aan de kassa. en deze kun je, dan toch niet het verwijt geven dat ie jat.
josse Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 er zijn zeker mensen die bewust een clone kopen. maar er is nu eenmaal een markt voor,
Beheerder Michel Geplaatst: 27 november 2013 Beheerder Geplaatst: 27 november 2013 ja, klopt er zijn heel wat mensen die ter goede trouw, een echte kopen en met een clone opgezadeld zitten. je, moet al goede kennis hebben om het onderscheid te herkennen. merk nu dat bepaalde fabrikanten met echt materiaal en goede prijzen op de markt komen. vergeet niet dat bepaalde fabrikanten naar China, zijn uit geweken louter uit winstbejag. De meeste mensen snappen echt wel dat een box die normaal 899 euro kost niet voor 350 euro nieuw gekocht kan worden. Als je dat niet snapt moet je jezelf na laten kijken. Als je zoiets bewust koopt ben je wat mij betreft een moraalloze trol. Het namaken en verhandelen van een product en in de meeste gevallen zelfs gebruik van woord en beeldmerk is gewoon diefstal. Net zo goed als dat binnentreden en meenemen diefstal is. Dat staat gewoon in de wet en is een strafbaar feit waar je in geval van veroordeling ook gewoon een strafblad voor krijgt. Daar is geen discussie over mogelijk. Dat is een feit. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 27 november 2013 Beheerder Geplaatst: 27 november 2013 Oja, natuurlijk hebben zich bij Dream Multimedia een paar mensen de zakken gevuld. Een bedrijf is nu eenmaal geen filantropische instelling. Die zijn echter echt geen miljonair geworden. Het ontwerpen en produceren van een dergelijke box kost enorm veel geld. Het maken van de software nog veel meer geld. Jij kan je echt niet voorstellen om welke investeringen dat gaat. Als dan iemand je box simpelweg op grote schaal 1 op 1 namaakt en 1 op 1 jouw software gebruikt, kan ik me voorstellen dat je als bedrijf weinig kans meer maakt om te overleven. Daarnaast waren er ook nog bedrijven die binnen het kader van de wet het product nagemaakt hebben en met vrijwel geen ontwikkelingskosten een vergelijkbaar product op de markt hebben gezet (Xtrend, VU+, Gigablue enz.). Op soms een snellere (maar zelfde structuur) chipset, soms wat meer geheugen, een ander display en een ander afstandsbediening na, is daar nauwelijks of niet innovatief aan ontwikkelt. Het enige dat men ontwikkelt heeft is een afwijkende driver, waar men echter grote delen van de drivers van Dream Multimedie d.m.v. reverse engineering simpelweg gejat heeft. Dat mag (grotendeels), maar innovatief is het niet. Van die fabrikant zie je ook niets of nauwelijks iets innovatiefs verschijnen. het is allemaal voortgeborduurd op de Dreambox. Er is 5 jaar na introductie van de DM8000PVR nog steeds geen enkele receiver die kwalitatief hoogwaardiger is dan de DM8000PVR zelf en er is in die 5 jaar geen enkel product uitgekomen dat daadwerkelijk innovatief is. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
josse Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 beste Michel;,u, zou eens de moeite moeten doen, met mensen te spreken, die zich dag dagelijks inzetten, belangeloos voor mensen onderaan de maatschappij. denk je nu echt dat die 350 euro kunnen besteden aan een box waar het in deze overgaat. durft u, dan deze mensen te woord staan dat, het moraal loze trollen zijn MVG j
satdr Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 En dat is ook kort door de bocht, want er zijn velen die bewust een clone willen. Nou dat verbaasd mij dan weer, waarom zou je in godsnaam een kloon willen hebben? Het is altijd slechter, gaat kapot, levert problemen op, geen garantie, kan je plots geen software updaten, dat wil je allemaal niet. Ik denk dat als je een kloon koopt alleen maar ellende krijgt, en misschien gaan juist die mensen uiteindelijk WEL een echte kopen, misschien is het juist wel goed voor Dream wie zal het zeggen... Maar het ging mij er om dat een beheerder zegt dat de kopers zich moeten schamen, terwijl ik er van overtuigd ben dat vele kopers van niets weten. Als ik hoor dat een samsung tv leuk is en ik ga er 1 zoeken, hoe moet ik dan in godsnaam weten dat er NEP samsung tv''s bestaan? Is echt niet op het nieuws geweest hoor dat er dm800 klonen zijn. Ik kom hier regelmatig en ik wist niet van het bestaan van kloon dm8000 af. Dus zeggen dat de kopers zich moeten schamen slaat nergens op, zeker niet als beheerder. Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Aanbevolen berichten