Beheerder Michel Geplaatst: 27 november 2013 Beheerder Geplaatst: 27 november 2013 beste Michel;,u, zou eens de moeite moeten doen, met mensen te spreken, die zich dag dagelijks inzetten, belangeloos voor mensen onderaan de maatschappij. denk je nu echt dat die 350 euro kunnen besteden aan een box waar het in deze overgaat. durft u, dan deze mensen te woord staan dat, het moraal loze trollen zijn MVG j Nee hoor dat zeg ik niet. Als ik financieel onderaan de maatschappelijke ladder zou zitten, kocht ik een prima Amiko Alien van 100 euro en geen DM8000 clone van 350 euro. Of vind jij het normaal een 1op 1 kopie van een Ferrari te kopen omdat je geen geld voor een echte hebt? Mijn standpunt blijft dus ongewijzigd. Mensen die illegale kopieën, van welke product dan ook, kopen of verhandelen vind ik moraalloze trollen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
josse Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 de fabrikanten+ bewuste verkopers kan ik, je stelling nog volgen. maar! niet Jan, met de pet die eerlijk de kassa passeert.
Beheerder Michel Geplaatst: 27 november 2013 Beheerder Geplaatst: 27 november 2013 Er zijn vrijwel geen kopers die echt onbewust een kopie kopen. De meesten voelen minimaal nattigheid aan de hand van de prijs of het louche karakter van de winkel of verkoper. Je hebt als koper ook een eigen verantwoordelijkheid (zelfs wettelijk gezien) op te letten wat en waar je wat koopt. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
satdr Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Ik moet hier echt een beetje om lachen hoor. Hoe weet jij dit allemaal? Ooit opgelicht gekeken? Ooit geweten dat er kopie samsung tv's zijn? Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Beheerder Michel Geplaatst: 27 november 2013 Beheerder Geplaatst: 27 november 2013 We hebben het nu over een Dreambox. Daar is het in de meeste gevallen volledig duidelijk dat het om kopieën gaat. Daar weet ik alles vanaf want ik heb ze jaren lang, binnen het kader van de wet actief opgespoord en bestreden. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
satdr Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Dat maakt een hoop duidelijk, je bent expert op het gebied van dreambox klonen. Het zal JOU nooit gebeuren, dat is fijn, maar je zal ze de kost moeten geven die er wel ingetrapt zijn en denken dat ze een echte hebben gekocht, en o o o wat zijn ze dom. Het is allemaal hun eigen schuld, net goed. Makkelijk gezegd als je klonen opspoort voor je beroep. En idd er zijn er zat die ze bewust kopen en op de hoogte zijn dat het een nepperd is, over die groep heb ik het ook niet Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Eduard07 Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Dat maakt een hoop duidelijk, je bent expert op het gebied van dreambox klonen. Het zal JOU nooit gebeuren, dat is fijn, maar je zal ze de kost moeten geven die er wel ingetrapt zijn en denken dat ze een echte hebben gekocht, en o o o wat zijn ze dom. Het is allemaal hun eigen schuld, net goed. Makkelijk gezegd als je klonen opspoort voor je beroep. En idd er zijn er zat die ze bewust kopen en op de hoogte zijn dat het een nepperd is, over die groep heb ik het ook niet Enkelen zullen inderdaad belazerd worden (Zoals dat mogelijk is bij alle aankopen) omdat ze niet bij een officiële verkoper hebben gekocht maar wel het volle pond moesten betalen, waardoor ze in de veronderstelling waren dat de box genuine was. Maar de meesten kochten (en kopen) bewust een clone, prijzen het ding zelfs de hemel in als zijnde uitgebreider in mogelijkheden dan de echte. Totdat ze zich op dit forum "stomverbaasd" afvragen waarom er opeens "CA not found" op het schermpje staat. Bewijs dat er een bewuste markt voor is, is het feit dat eer genoeg forums bestaan die zich speciaal bedoeld zijn voor clone-bezitters en dreambox-clones met de diverse simkaarten erin. Maar goedkoop is vaak duurkoop. Zodra "CA not found" verschijnt, kan de klikodeksel open. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
DIGIWIEW Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 net wat michel zegt als je een 8000 voor 350 euro kunt kopen weet je al dat dat een clone is ongeacht of je er nu wel of niets van af weet wat normaal 800 euro kost en nu maar 350 euro dan moet er toch een lampje gaan branden denk ik zo en het is simpel na te kijken of hij echt is of niet doormiddel van het serie nummer met de plugin op de box even de moeite nemen om te kijken het gaat hier toch een hoop geld Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Beheerder Michel Geplaatst: 27 november 2013 Beheerder Geplaatst: 27 november 2013 Dat maakt een hoop duidelijk, je bent expert op het gebied van dreambox klonen. Het zal JOU nooit gebeuren, dat is fijn, maar je zal ze de kost moeten geven die er wel ingetrapt zijn en denken dat ze een echte hebben gekocht, en o o o wat zijn ze dom. Het is allemaal hun eigen schuld, net goed. Makkelijk gezegd als je klonen opspoort voor je beroep. En idd er zijn er zat die ze bewust kopen en op de hoogte zijn dat het een nepperd is, over die groep heb ik het ook niet Het was niet mijn beroep maar ik werd als eerlijke ondernemer die originele Dreamboxen distribueerde, vreselijk benadeeld door dergelijke malafide verkopers. Dat is inmiddels jaren gelden en ik heb er nu niets meer mee te maken. Uit mijn ervaring weet ik dat zeker 9 van de 10 consumenten van te voren prima wisten of hadden moeten weten dat ze een clone kochten. Je hebt nogmaals als koper ook een eigen verrantwoordelijkheid. Als een product bij de mediamarkt verkocht wordt voor 500 euro en je vind het elders bij een toch al wat merkwaardige winkel of marktplaats handelaar nieuw met garantie 300 euro, dan is er iets mis, of zou je dat in ieder geval moeten vermoeden. Natuurlijk zijn er mensen die er in geluisd worden, maar als ze daar dan achter komen doen ze 9 van de 10 keer geen aangifte van oplichting en brengen het product niet naar de malafide winkelier terug. Toch vreemd dan he? Daarnaast heb je tijdens de koop (in een echte winkel) of direct na de koop (op afstand) de mogelijkheid onomstotelijk te controleren of de box echt is. Als je dat niet doet, ben ze zelf nalatig. Er staan duidelijke instructies op de website van de fabrikant, die website staat op de doos, is via google zo gevonden en in deze tijd nog zeggen dat je het niet kon vinden gaat echt niet meer op. Er is een wettelijke plicht je als consument goed te informeren (onderzoeksplicht) alvorens tot een koop over te gaan. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 de fabrikanten+ bewuste verkopers kan ik, je stelling nog volgen. maar! niet Jan, met de pet die eerlijk de kassa passeert. En welk gevestigd bedrijf met goede reputatie met een kassa heeft clones in zijn assortiment zitten, dan? En ook met twee jaar garantie? Ze kijken wel link uit. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
DIGIWIEW Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 de firma kofferbaksale bv Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Eduard07 Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 (aangepast) beste Michel;,u, zou eens de moeite moeten doen, met mensen te spreken, die zich dag dagelijks inzetten, belangeloos voor mensen onderaan de maatschappij. denk je nu echt dat die 350 euro kunnen besteden aan een box waar het in deze overgaat. durft u, dan deze mensen te woord staan dat, het moraal loze trollen zijn MVG j Dit vind ik altijd een van de grootste dooddoeners: als je weinig geld hebt (volgens jezelf) , mag je stelen en frauderen. Als je krap zit, heb je geen geld voor een box van €350. En als je dit bedrag wel vrij te besteden hebt, ben je niet echt arm. Dus allemaal drogredenen om te rechtvaardigen dat je vindt dat je er recht op hebt voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Koop dan tweedehands genuine. Dat kan namelijk ook nog. 27 november 2013 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
DIGIWIEW Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 hoe je het ook keert het blijf diefstal of zoals Eduard 07 zegt voor een duppie op de eerste rang als je geen geld hebt hoef jij je geen zorgen te maken je kunt het toch niet betalen Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Mojo Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 beste Michel;,u, zou eens de moeite moeten doen, met mensen te spreken, die zich dag dagelijks inzetten, belangeloos voor mensen onderaan de maatschappij. denk je nu echt dat die 350 euro kunnen besteden aan een box waar het in deze overgaat. durft u, dan deze mensen te woord staan dat, het moraal loze trollen zijn MVG j Michel misschien niet maar ik durf dat wel. Als je het jezelf niet kan veroorloven dan geeft jou dan nog niet het recht om er via dubieuze wegen er wel aan te komen. Zoiets heet gewoon de tering naar de nering zetten. 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
josse Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 waar draait het om, en wat noemt u, dubieuze wegen? als je, morgen als koper een winkel binnen stapt, wetend of niet wetend . en je wil een box kopen kostprijs + - 450 euro, en de verkoper doet je een voorstel dezelfde box, wat dan een clone is, pak weg 200euro. deze koper gaat op het voorstel in, wie ben ik om te bepalen bewust of niet bewust. ik wijs deze mensen niet met de vinger, ben in deze niet GODE-VADER .er bestaan dus wel winkels waar het echte in de rekken staat, namaak onder de toonbank. ik, ga ze echt niet noemen. maar als ik, in deze goed begrijp hebben sommige er ervaring mee, vraag maar aan?? als iedereen zich, zou moeten doodschamen, die zijn huisje heeft laten wit verven in het zwart>> begrijpen wie begrijpen wil.. mensen hou je, vast aan de takken van de bomen...
Aanbevolen berichten