josse Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 sorry kan niet rechtstreeks citeren. wat de 350 euro betreft, zelf heb ik, dit bedrag nooit genoemd. er werd wel een vergelijking gemaakt , 800 of 350 waar ik op geantwoord heb.
josse Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 dat het in VEEL gevallen duidelijk is, dat het om namaak gaat DB, daar kijk ik, toch van op. wat wel is kan DB, controleren via www.dreambox enz... vergeet niet als je dan met clone zit box al gekocht is.
Eduard07 Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 waar draait het om, en wat noemt u, dubieuze wegen? als je, morgen als koper een winkel binnen stapt, wetend of niet wetend . en je wil een box kopen kostprijs + - 450 euro, en de verkoper doet je een voorstel dezelfde box, wat dan een clone is, pak weg 200euro. deze koper gaat op het voorstel in, wie ben ik om te bepalen bewust of niet bewust. Zelfs op Neerlands grootste tweedehands verkoopsite wordt gewaarschuwd: "Als een prijs te mooi is om waar te zijn, weet wat je doet." Dus bij zo'n aanbod als jij aangeeft ligt de verdenking voor de hand dat je weet wat je doet. Je bent immers gewaarschuwd. Je kunt doen alsof je naïef bent, maar ga me niet vertellen dat iemand zomaar €200 uitgeeft zonder zich af te vragen of hij ook bedonderd wordt. Zegt hij "ja" tegen de box tegen die prijs, dan kan hij weten hij wat hij doet. En koopt hij bewust. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
josse Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 denk je, nu echt dat sommige mensen eerst gaan internet raadplegen. als morgen bv: je buurman beslist een schotel te zetten als leek .die weet immers niet wat clone is. koopt box met als informatie geproduceerd in China even goed 1/3 van de prijs. koper tevreden verkoper gelukkig winstmarge hoger dan op origineel. ik wil die verkoper niet goed praten, maar zeg de zaken zoals ze zijn. daarom weiger ik, in deze rechter te spelen. wat de stelling is 9 op 10 kopers weten dat ze voor namaak komen, slaat nergens op. dan zeg ik bij deze 8 op 10 weten het niet. nu kan alleen maar spreken eigen regio.
Beheerder Michel Geplaatst: 27 november 2013 Beheerder Geplaatst: 27 november 2013 Zinloos..... Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 d daarom weiger ik, in deze rechter te spelen. wat de stelling is 9 op 10 kopers weten dat ze voor namaak komen, slaat nergens op. dan zeg ik bij deze 8 op 10 weten het niet. nu kan alleen maar spreken eigen regio. Geen "eigen rechter spelen", zeg je? Ik vind het bedenkelijk dat je je conclusies al getrokken hebt zonder hard bewijs. Terwijl een ervaringsdeskundige dat wel geeft. Ook mooi dat je eigen regio zo boven elke verdenking staat. Ook al wil je dan geen "eigen rechter spelen", je veroordeelt clones ook niet. Dat is vreemd, want ze zijn onbetwistbaar illegaal. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
josse Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 heb in deze topic, nergens clone's verdedigd. probeer gewoon een discussie te voeren hoe het in de praktijk er aan toe gaat. wat cijfers betreft dit moet je, educatief nemen. zelf weiger ik, mensen te veroordelen wel wetend of niet wetend kan dit op hun voorhoofd niet zien. wat met de winkelier met het namaak onder de toonbank deze verdedig ik in het geheel niet , daar treed ik, de deskundige nog bij. noem je, dit dan zinloos.
Eduard07 Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 (aangepast) Vreemd dan dat jij jouw beschrijving van "de praktijk " hierboven eerst een "stelling" noemt en nu jouw visie van de praktijk boven de ervaringen stelt van een deskundige. En dus voor eigen rechter speelt, want het harde bewijs voor het bewust kopen van clones is overweldigend. Zie allerlei fora die er voor zijn. Je bent wel erg mild over kopers van clones. Maar we zijn wat off topic geraakt. Terug naar de DM8000. 27 november 2013 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
josse Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 beste Eduard, jaren geleden keiharde centen op de toonbank gelegd voor een originele??. als dan maanden later een persoon op bezoek komt, en doodleuk zegt dat dit om een clone gaat, hoe denk je, hoe men zich daar bij voelt. ja, grote ergernis gefopt bedrogen, verwijten naar verkoper maar hola zonder resultaat. als men dan iedere koper over de zelfde kam scheert. zelfs zegt 9op10 trol, dood schamen. wie moet zich dan in deze doodschamen??
Mojo Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Zelfs op Neerlands grootste tweedehands verkoopsite wordt gewaarschuwd: "Als een prijs te mooi is om waar te zijn, weet wat je doet." Dus bij zo'n aanbod als jij aangeeft ligt de verdenking voor de hand dat je weet wat je doet. Je bent immers gewaarschuwd. Je kunt doen alsof je naïef bent, maar ga me niet vertellen dat iemand zomaar €200 uitgeeft zonder zich af te vragen of hij ook bedonderd wordt. Zegt hij "ja" tegen de box tegen die prijs, dan kan hij weten hij wat hij doet. En koopt hij bewust. Alleen jammer dat die grootste verkoopsite het mede mogelijk maakt dat die clone's verkocht kunnen worden. Zet je er een kledingstuk op zoals bijvoorbeeld een Diesel spijkerbroek uit China dan is de advertentie zo weg. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 beste Eduard, jaren geleden keiharde centen op de toonbank gelegd voor een originele??. als dan maanden later een persoon op bezoek komt, en doodleuk zegt dat dit om een clone gaat, hoe denk je, hoe men zich daar bij voelt. ja, grote ergernis gefopt bedrogen, verwijten naar verkoper maar hola zonder resultaat. als men dan iedere koper over de zelfde kam scheert. zelfs zegt 9op10 trol, dood schamen. wie moet zich dan in deze doodschamen?? Josse, dat is dan gewoon zwaar klote. En het erge is dat dit te voorkomen was door goede controle en vervolging. En van dat laatste weet Michel alles van. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Eduard07 Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Alleen jammer dat die grootste verkoopsite het mede mogelijk maakt dat die clone's verkocht kunnen worden. Zet je er een kledingstuk op zoals bijvoorbeeld een Diesel spijkerbroek uit China dan is de advertentie zo weg. Tegenwoordig zie je steeds vaker dat het erbij staat en anders zie je het wel aan de prijs.Gewoon gezond verstand gebruiken. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
DIGIWIEW Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 zoals michel al zij volkomen zinloos hier kom je niet uit de een voelt zich opgelicht de ander zegt had je kunnen weten gewoon even kontrolleren dat had je het gelijk geweten maar dat is achteraf heb je nu niets meer aan Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Loui (K) Geplaatst: 28 november 2013 Geplaatst: 28 november 2013 dat het in VEEL gevallen duidelijk is, dat het om namaak gaat DB, daar kijk ik, toch van op. wat wel is kan DB, controleren via www.dreambox enz... vergeet niet als je dan met clone zit box al gekocht is. Als je deze plugin enigma2-plugin-extensions-genuinedreambox_Dm8000.ipk moeiteloos kunt draaien op je DM8000 dan weet je zeker dat je een originele hebt. Lukt dit niet of krijg je een andere melding dan zit je meestal fout.
Gast Mimisiku Geplaatst: 28 november 2013 Geplaatst: 28 november 2013 Sterker nog: ik heb hier een Dreambox 800HD-PVR gehad met die Genuine Dreambox plugin. Die gaf geen controlecijfers die je bij Dream kon verifiëren maar gewoon de text "Success! This is a Genuine Dreambox". Om maar aan te geven hoever de clone-makers gaan om hun illegale waar voor veel geld te slijten.
Aanbevolen berichten