Ga naar inhoud


Is uw smart-tv "spionagevrij" ?


cookie monster

Aanbevolen berichten

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1746101/2013/11/24/LG-ontkent-dat-Smart-TV-data-voor-advertenties-gebruikt-zijn.dhtml

 

Dus als ik het goed begrepen heb , wanneer uw smart-tv verbonden staat ,
hetzij via kabel of ADSL , kan men uw tv controleren !! Leuk !!
De samenleving is blijkbaar zijn prive volledig kwijt !!!!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

De samenleving is blijkbaar zijn prive volledig kwijt !!!!

 

Dat zijn we al jaren maar nu eindelijk komt er het 1 en ander naar buiten waardoor mensen wakker beginnen te worden. Je zult er mee moeten leven want het zal nooit stoppen.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon je TV niet aan het internet hangen!

 

Als ze een apparaat "smart" gaan noemen dien jij je af te vragen wat daar dan zo smart aan is. Of het nou een TV of een meter is.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En naast de Skype ed. wat heb je aan die ingebouwde camera?

Hier staat die dus gewoon dichtgeklapt want zodra er iemand met zijn armen staat te zwaaien denkt dat ding meteen weer dat er een commando wordt gegeven voor iets.

Hetzelfde geldt voor het praat gedeelte wat in de folder wel leuk lijkt maar na 1 dag meteen weer uit gezet is.

Als ik naar een andere zender wil dan druk ik wel op een knopje ipv. tig keer op een avond te moeten horen dat het commando herhaald moet worden en je pas, als de kinderen naar bed zijn, eindelijk een keer rustig naar het nieuws te kunnen kijken zonder dat dat ding telkens wat terug meent te moeten zeggen of dat er een melding in beeld verschijnt.

Ook op slaapkamer is het niet handig, ligt je vrouw te slapen en jij steeds maar praten tegen dat ding om te schakelen tussen die voetbal herhaling en Pouw en Witteman.

 

Het enige waar dat smart gedoe tot nu toe handig voor is als de familie foto´s of filmpjes wil kijken en je ze simpel op de Tv kunt laten zien.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...