Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Geinstalleerd de triple lbn van CD, maar beperkt signaal op satelietontvanger sat 3606. Ook op ontvager van CD geen beeld. Wat wijzigingen aangebracht in de instelling van de lbn. Achteraf stom om dit te doen, maar wat zou ik kunnen doen om alle begin standen van opnieuw in te voeren. Alleen ik vraag aan julie hoe kom ik daaraan en/of moet ik wat anders doen. Weten jullie raad voor mij?

groet,rijcke

Geplaatst:

Beiden bedankt voor het antwoord, maar dat houd dan in dat ik opnieuw de laatse software moet installeren op beide satelietontvangers?

gr, rijcke

• Moderator
Geplaatst:

Nee, standaard vanuit de fabriek zijn er een aantal opties en mogelijkheden voor ingesteld.

Wanneer je teruggaat naar fabrieksinstellingen verander je niet de huidige versie software maar alleen die voorkeur instellingen.

Dat was toch je vraag, hoe je nadat je allerlei zaken zelf had veranderd je weer terug gaat naar de uitgang situatie?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hallo,

Bedankt voor de nieuwe antwoorden. De schotel is 64cm en staat in Nederland. Ik zal de 11 graden nog eens controleren.

gr, rijcke

Geplaatst:

Hallo,

Ik wil hierbij bedanken voor alle antwoorden, de schotel moest wat beter uitgericht worden. Alles is nu weer in orde.

groet, rijcke

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...