Ga naar inhoud


DVB-H Stievie gratis testen


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Wie heeft vandaag nog een mail gekregen van Stievie om gratis de applicatie te testen tot en met 23/12?
Ik heb dan maar Stievie gedownload op mijn Samsung Galaxy S Advance en het werkt, live tv kijken naar de 10 Vlaamse zenders.

De zenders zijn, één, canvas, ketnet/OP12, vtm, 2Be, VIER, VIJF, jim, Vitaya en vtm KZoom.

Na de testperiode betalen de abonnee's dan €9,99 voor 10 zenders.
Hopelijk komen er tegen dan nog zenders bij, is nu wel erg handig als je eens op verplaatsing tv wilt kijken of als je het einde van de reclame in het oog wil houden.
Timm

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Mimisiku
In NL ging het via KPN en/of Ziggo? Nu is dat al ten ten einde, spijtig.
Ik vind het best leuk om onderweg ook naar mijn Vlaams zenders te kijken, alhoewel Vlaams, uhum als ik eens kijk is t meeste Engels en daar hou ik niet van, van mij mogen ze per direct op de BBC ook eens Vlaamse of Nederlandse programma's uitzenden met Engelse ondertitels.
Vitaya en 2BE zijn zo niet mijn ding, ik hou niet van geweld op tv.
Eerder één en vtm zijn mijn favorieten.
Timm

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het nogal prijzig,dat komt neer op bijna 1€ per zender per maand.ik ben dan ook meer voorstander van bhaalu,maar zie op tegen de hoge licentiekost.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Het is geen DVB-H, maar gewoon iptv.

Als je onderweg wil kijken heb je dus best een stevig gsm abbo, want je zal veel data verzetten.

 

De H in dvb-h staat voor handheld.

 

Nu ja, het system is geflopt, en in Finland heeft men als laatste de stekker uit DVB-H getrokken verleden jaar.

aangepast door Edwin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kon het 14 dagen gratis testen,en je zou programma's van de 7 afgelopen dagen kunnen herbekijken.Echter heb ik via facebook al veel klachten gelezen dat de meeste programma's van de afgelopen dagen niet beschikbaar zijn.

Mogelijks is dit een rechtenkwestie,maar ze moeten dan niet schrijven dat je de programma's van 7 dagen ervoor kan herbekijken.

Ik heb ook mijn twijfels als dit zal blijven,want de meesten geven aan dat het te duur is.

Ook te weten als je bij de kabelaar bent of bij de grootste ip tv aanbieder bent,ze gratis een app ter beschikking stellen waar je meer dan 10 zenders kan bekijken zonder meerkost.

En waarschijnlijk zitten de grootste deel van de tv kijkers onder die 2.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...