Elstoplo Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Even een vraagje over de smartcards van CD. Ik heb een Maxdigital xp100 ontvanger met daarin een CI module en een groene CanalDigitaal smartcard. Omdat deze groene smartcard niet geaccepteerd wordt door de twee kaartlezers heb ik twee opties. 1e is een andere module kopen. 2e de groene smartcard omruilen voor een oranje die wel door de kaartlezer wordt geaccepteerd. Tweede geval kost zomaar €35,- of je moet je ab upgraden en is dan gratis. Nu heb ik nog een oranje smartcard liggen zonder abb, Zou het mogelijk zijn mijn huidige abonnement (groene smartcard) over te laten zetten op de Oranje smartcard? Dan kan deze wel in de kaartlezer en kan ik de HD kanalen zien en ontvangen. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen hoe ik dat zou moeten doen?
wanderer Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 (aangepast) dat betekent afmeld kosten (groene kaart) en aanmeld-/activatiekosten (oranje kaart) denk ik maar waarom bel je CD niet eens en vraagt het hun? er is altijd een (kleine) kans dat je het juiste antwoord krijgt. 26 november 2013 aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
Elstoplo Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Geplaatst: 26 november 2013 Ja dat ga ik eens doen wellicht helpt het iets.
ruude007 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 De groene Canaal digitaal kaart werkt wel met Oscam in deze receiver . Ik heb hier de zelfde opstelling en dat werkt perfect DM800 HD +oscam Maxdigital XP1000 0scam
ruude007 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Resonse in oscam: Reader-1 [internal] type: SECA, caid: 0100, serial: #########, card: Mediaguard v7.3 Werkt zonder problemen. DM800 HD +oscam Maxdigital XP1000 0scam
Zilverster Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 @Elstoplo, De Maxdigital xp100 is mij niet bekend, maar ik heb net bij de specs van een Maxdigital xp1000 gekeken, linux .......... Als het goed is zou je er dus ook een oudere versie van CCcam op kunnen zetten om die als softcam te gaan gebruiken. Dus geen versie 2.3.0. want die heb je juist weer nodig voor de Seca 3 kaarten ! Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
ruude007 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Cccam werkt niet met de seca 2 kaartjes op deze receiver DM800 HD +oscam Maxdigital XP1000 0scam
Elstoplo Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Geplaatst: 26 november 2013 Oke dan maar ik wil de HD kanalen kunnen zien en dat kan volgens mij niet met een groene kaart! Tenzij ik het ernstig mis heb.
ruude007 Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Nee seca 2 is enkel sd , voor hd dan moet je een seca 3 kaartje hebben. Voordeel van die groene seca 2 kaart is dat hier de sid beperking niet van toepassing is , nadeel is dat je geen hd hebt. DM800 HD +oscam Maxdigital XP1000 0scam
Zilverster Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 @ruude007, Cccam werkt niet met de seca 2 kaartjes op deze receiver Lijkt me vreemd dat een oudere versie van CCcam niet zou werken, maar helaas kan ik dit zelf niet testen omdat ik niet in het bezig ben van zo'n ontvanger. Ik ga er vanuit dat je spreekt uit eigen ervaring en dan is het dus helaas, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast Mimisiku Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Sterker nog! Geprobeerd op mijn XP1000. CCCam 2.2.11 of zelfs ouder. Werken absoluut niet op de XP1000. Het OSCAM verhasl is mij niet bekend. Wil dat wel eens proberen van het weekeinde.
Zilverster Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 @Mimisiku, Bedankt voor de update, is altijd aardig dit van verschillende kanten te horen dat CCcam in deze combinatie dus NIET werkt, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen