schultshome Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 ik heb een usb stick in mij dm geplaatst en deze geformatteerd en hij ook herkend. echter als ik op de opname knop druk heeft hij aan geen harde schijf gevonden, dus via opnamelocaties geprobeerd de standaard opnamelocatie te wijzigen alleen lukt dat niet hij blijft staan op hdd/movie. ook de locatie voor directe opname kan ik niet aanpassen hij blijft staan op standaardlocatie. Weet iemand hoe ik deze instellingen kan wijzigen?? het moet komen op /media/usb..... bij locatie voor directe opnames kom ik in Markeerpunten = hdd/movie/ in de bovenliggende map zie ik een map met internal flash en een map upper usb slot alleen kan ik met de gele knop niet naar een omhoog liggende map komen wie o wie kan mij helpen.....
Tonskidutch Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 geformateerd met welk filesystem? fat32 dan kun je opnames met 4,2 GB sowieso vergeten dat vooraf dan wat we wel kunnen...>>> With Or Whitout You U2
schultshome Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Geplaatst: 26 november 2013 ik heb de usb stick van 250 gb in de dm laten formateren daar kan ik volgens mij niet kiezen.
Gast Mimisiku Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 In de Dreambox formatteert hij ext3 of ext4 en zeker geen FAT32. Kijk eerst eens in je mountlist of hij hem daar ziet. Als hij hem ziet dan kun je hem als vervanger nvoor hdd kiezen. daarna is de USB zogenaamd HDD geworden en kun je hartelust opnemen.
schultshome Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Geplaatst: 26 november 2013 Hij is zichtbaar bij initiële plaats voor nieuwe timers /hdd/movie en bijlocatie directie opnames /hdd/movie/ Onder twee mappen internal flash en upper USB slot maar ik kan niks verplaatsen! Maar wat voor mountlist bedoel je?? Ik hen nl geen idee!
schultshome Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Geplaatst: 26 november 2013 Ik ben er al uit met de bouguet knop kan ik kan ik omhoog in de mappen van directe opnames toen USB geselecteerd en klaar is het. Bedankt voor jullie reactie!, 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen