hertog Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 Ik heb 2 stuks Philips DSR 7005, beide problemen met het weergeven van de opgenomen programma's van Ned 1,2,3, alle RTL en, prima weergave van de regionale zenders, BVN en alle duitsers ! oorzaak ? elco's, smardcard CD ik heb 2 stuks 1x met HD abonnement en 1 zonder HD. En waar kan die receivers eventueel laten repareren hier in de omgeving? Ik woon omgeving Arnhem. Het zwakke punt bij deze receivers zijn de elco's die zitten op een plaats waar de koeling slecht is, aldus een kenner maar waarom doen de bovengenoemde zenders het wel op de harde schijf? Bedankt vast Hertog Arnhem
Steve Geplaatst: 26 november 2013 Geplaatst: 26 november 2013 verv C201 t/m C207 en C210 en C211. (ik zit in arnhem)
hertog Geplaatst: 28 november 2013 Auteur Geplaatst: 28 november 2013 Ik wil graag kontakt met je echter ik verblijf momenteel in Hongarije tot 13 dec. graag je telefoonr. en/of adres dan kan ik kontakten hier vandaan of vanuit Nederland dan . Bedankt vast. Hertog
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen