yvessr Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Hallo allemaal, Ik heb een laptop (Acer Travelmate) met ingebouwde bluetooth en welke draait op Windows 8.1. Ik gebruik daarmee een bluetooth muis van Microsoft maar... helaas valt deze valt regelmatig uit en komt dan weer terug online na een minuut ofzo... Ik probeerde reeds, tevergeefs, de laatste BT driver te installeren; eerst deze van de Acer site, daarna die van Broadcom en ook de recentste Microsoft driver voor mijn muis.... verandert niets !!! Kan iemand me helpen met een of andere goeie tip of oplossing ? Hartelijk bedankt bij voorbaat ! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
satencom Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Sins wanneer heb je dit probleem ,is het een oude laptop waar je W8 op hebt gezet Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
yvessr Geplaatst: 27 november 2013 Auteur Geplaatst: 27 november 2013 het betreft een Travelmate 6592G welke origineel geleverd werd met Vista, en sindsdien regelmatig geupgraded; het probleem sleept al een hele tijd aan, ook bij Win 8, maar nu ik meer en meer gebruik maak van deze laptop stoort het me erg ... Vu+ Zero: OpenPli 8.3
winwiz Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 bluetooth kan ook gestoord worden door wifi en/of andere signalen dus probeer dat een beetje uit te sluiten. Het kan ook zinvol zijn, indien mogelijk, om de accu van de muis eens te verwijderen zodat de boel gereset wordt. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
yvessr Geplaatst: 27 november 2013 Auteur Geplaatst: 27 november 2013 zeker reeds 10x gereset... doet niets! mijn huisnetwerk is o.a. met wifi; kan ik moeilijk uitschakelen, immers hoe dan normaal met de pc werken ? (heeft niet veel zin !) geen andere suggestie a.u.b.??? Vu+ Zero: OpenPli 8.3
winwiz Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Ik geeft het alleen aan omdat je even rekening moet houden dat er geen mobiele telefoon naast ligt of een dect toestel.... Misschien is de muis gewoon defect. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
satencom Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Word de verbinding verbroken als je de muis gebruikt ,om er echt achter te komen wat de oorzaak is ,zou je de muis kunnen proberen op een andere computer of een bluetooth usb stik kopen ,dit is te moeilijk om de oorzaak te achter halen Wat misschien ook nog kan , een bluetooth verbinding maken met je gsm telefoon naar de computer ,kijk even hoe dat gaat Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
katwezel Geplaatst: 29 november 2013 Geplaatst: 29 november 2013 heb je al ééns een bluetooth scanner geprobeerd , mogelijks liggen er toestellen in de buurt die telkens contact proberen te maken en zo je verbinding verstoren ( bij mij kwamen de geburen loeren gelukkig was alles op slot ) M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
yvessr Geplaatst: 29 november 2013 Auteur Geplaatst: 29 november 2013 hallo allemaal, .. bedankt voor jullie hulp ! Ik heb gisteren via de automatische Windows Update van MS een Broadcom-driver voor Bluetooth binnengekregen gekregen en ja hoor, sindsdien geen onderbreking meer gehad !!! Nog effen wat afwachten maar ziet er goed uit ! Thanks ! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen