hansputters Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Hallo, Eerlijk gezegd heb ik gemengde gevoelens over onze Logitech Harmony 650. Top qua configuratiemogelijkheden maar na slechts twee jaar (bescheiden) gebruik functioneren diverse knoppen al niet meer. Wat voor alternatief raden jullie me aan? Bedankt!
jankees107 Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Er is geen alternatief! Contact opnemen met de helpdesk van Logitech en het probleem voorleggen.
hansputters Geplaatst: 27 november 2013 Auteur Geplaatst: 27 november 2013 Bedankt voor je reactie jankees! Dus.....Philips verder maar vergeten? Ik had er ooit eens een in mijn knuistjes en vond het knoppengevoel aangenaam. (weet alleen het type niet meer)
Sjattuh Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Ik ken ook alleen de Logitech Harmony... en vind het ondingen. Heb daarom ook nooit naar andere gekeken, maar wat let je om eerst eens bij wat winkels naar binnen te stappen en een paar van die dingen vast te houden en een beetje mee te spelen? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
RKrijnen Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 (aangepast) Philips 6008. Werkt goed en programeren is simpel. En ja ik ben ook al aan mijn 2e bezig, maar als ik ze weer voor weinig tegen kom leg ik er een paar op voorraad. Heb ze toen gekocht voor €30..... Voordeel vond ik de grotere knoppen en de prijs, afstandsbedieningen gaan toch kapot, ook een dure is mijn ervaring. Je hebt ook de 6006, die is iets eenvoudiger: 6 ipv 8 apparaten en geen verlichte knoppen. 27 november 2013 aangepast door RKrijnen Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15
cheapwatcher Geplaatst: 28 november 2013 Geplaatst: 28 november 2013 Maar die software van Philips is niet zo uitgebreid. Heb bij m'n ouders zo'n ding geinstalleerd, maar ik kon zelfs een philips tv er niet goed mee instellen (ingangen selecteren).. Ik heb zelf al jaren een Harmony. Helaas is het 700 model alleen via marktplaats te koop. De nieuwe modellen zijn me te duur en hebben veel te weinig fysieke knoppen. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
RKrijnen Geplaatst: 28 november 2013 Geplaatst: 28 november 2013 Je kan toch heel simpel codes van de orginele ab naar de Philips "leren". Dat heb ik hier ook moeten doen voor de kabelontvanger. Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15
hansputters Geplaatst: 28 november 2013 Auteur Geplaatst: 28 november 2013 Bedankt voor jullie reacties! Ik laat me binnenkort maar eens "gek" maken bij die dozenschuiver. @RKrijnen: ik zal mijn aandacht richten op de Philips-modellen, een eerste inventarisatie op het web bracht trouwens wel aan het licht dat het batterijverbruik hoog zou zijn. Maar bepalender voor mij is het "knoppengevoel", het indrukken van een toets moet een waarneembare klik bewerkstelligen. @Cheapwatcher: ja. dat heb ik ook tegen de nieuwste Logitech's; al dat geschuif op zo'n prachtig display vind ik niet echt praktisch
RKrijnen Geplaatst: 28 november 2013 Geplaatst: 28 november 2013 Ja, ze zijn wel eens snel leeg, maar meestal valt het wel mee vind ik. Je kunt instellen hoelang de verlichting van het display en van de knoppen aanblijft, dat zal ook wel schelen. Als ze leeg zijn vervang ik ze, heb ik minder moeite mee als dat ik een dure afstandsbediening koop en na een jaar is er een knop defect. Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15
hansputters Geplaatst: 28 november 2013 Auteur Geplaatst: 28 november 2013 Ik neem eerdaags ook Oneforall mee in mijn keuze..... (prettig geprijsd) In ieder geval wordt het geen Logitech meer!
ronaldsl Geplaatst: 28 november 2013 Geplaatst: 28 november 2013 Jammer dat er geen nieuwe Pronto's meer zijn, heb 1 van de eersten hier nog liggen.....kostte toen meer dan 550 gulden....
mauspartyhouse Geplaatst: 29 november 2013 Geplaatst: 29 november 2013 Ik heb inmiddels drie logitechs versleten. (Allen de 555 meen ik) Prima aftersales en het product is erg uitgebreid. Maar absoluut niet duurzaam.... ET8000
hansputters Geplaatst: 29 november 2013 Auteur Geplaatst: 29 november 2013 Ja, had ik ooit ook, de 555 met die week aanvoelende knopjes..... Op zich vreemd, met andere Logitech producten hebben we veel betere ervaringen
columbo Geplaatst: 29 november 2013 Geplaatst: 29 november 2013 De Universeele afstand bediening van Madeforyou is een echte aanrader deze programeer je in met een USB programmer ,die je voor de AB houd. Ok de AB van Classic-zijn zeer goed,nadeel deze moeten via een special kabel geprogrameerd worden. Hier zie je ze alle drie op een rij, 2 van madeforyou ,en 1 van classic.( R)
hansputters Geplaatst: 29 november 2013 Auteur Geplaatst: 29 november 2013 Nooit eerder van gehoord Columbo, bedankt voor de tip! Het middelste type lijkt me wel wat... Heb je daar zelf ervaring mee? Zo ja, hoe is het knoppengevoel?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen