columbo Geplaatst: 29 november 2013 Geplaatst: 29 november 2013 Het knop gevoel is uitstekend,je voelt dus duidelijk dat je hem indrukt. De middelste,4 in 1 heb ik gekregen van een bevriende handelaar in Emerich DE,de andere 2 heb ik bij hem ooit gekocht. De kwaliteit is uitstekend.,op die van classic ® krijg je 2 jaar garantie,de andere weet ik niet ,echter nooit geen problemen mee gehad.
hansputters Geplaatst: 29 november 2013 Auteur Geplaatst: 29 november 2013 Bedankt! Ik ben eind december in de buurt (Kalkar) Levert die kennis van je ook aan particulieren?
columbo Geplaatst: 29 november 2013 Geplaatst: 29 november 2013 Ja hoor ,of hij er nog zo een heeft weet ik niet,maar misschien dat deze ook zo rechtstreeks op jollyline i.t verkocht worden.
Neptunus Geplaatst: 30 november 2013 Geplaatst: 30 november 2013 Ik heb al jaren een Logitech Harmony one, deze is nu in gebruik voor de tv en sat ontvanger in de slaapkamer. In de huiskamer nu ruim een jaar de Touch in gebruik. Beide werken echt super, ze gaan van tijd tot tijd in de oplader. Beneden wordt er een dreambox, Samsung tv, Motorola VIP 1853 en een Logitech Z5500 geluidssysteem mee bedient. Ofwel, ik deel de negatieve ervaringen over de Logitech AB's absoluut níet. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 30 november 2013 Geplaatst: 30 november 2013 Vooral de Touch met de nieuwste software werkt erg goed, de vorige software vond ik niet echt overdacht, vooral de help knop werd nog wel eens onbedoeld aangeraakt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen