Jan Ambers Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Ik schakel m'n OctagonSF-8 VTI-4.24, aan en krijg "afstemmen mislukt" op scherm? Heb de tunerconfiguratie nagekeken, die stond op eenvoudig, diseqc a/b, poort a niks en poort b niks aangesloten??? Alle zendernamen op low intensity??? Kreeg geen sat toegewezen aan poort a of b??? Iemand een tip?
Jan Ambers Geplaatst: 27 november 2013 Auteur Geplaatst: 27 november 2013 Na diverse keren proberen is het me gelukt ok de astras op A en B poort te zetten??? Ik heb ook bij manueel afstemmen van HD zenders gezien dat ie in QPSK mode staat??? Na manueel veranderen en scannen krijg ik beeld
VluggeW Geplaatst: 27 november 2013 Geplaatst: 27 november 2013 Hallo, De Octagon SF8 is zeker geen Vu maar een XP1000 met een display. Verder precies zelfde als de XP1000. Greetz
Jan Ambers Geplaatst: 28 november 2013 Auteur Geplaatst: 28 november 2013 Uw "suggestie" helpt me werkelijk veeeeel verder! Zelfs de XP1000 zou ik onder de Vu klassifiëren daar dezelfde soft erop loopt...
Tonskidutch Geplaatst: 28 november 2013 Geplaatst: 28 november 2013 Jan Ambers, het is in geen geval een VU+ product en wat er OOK op draait als image is zeer zeker geen reden het als een dergelijk product te bestempelen. betreffende de vraag zelf, als het image al compatibel is met deze hardware, dan is uw tuner configuratie niet correct a niet aangesloten b niet aangesloten tja Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen