Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

een maand of wat problemen met mijn AEG lavamat 72625 Update gekregen, tijdens een uitgebreide wasbeurt , met vlekken ed stopte de machine halverwege en gad error C2 aan. De afvoerpomp, gekeken of er iets in afvoer zat, aan voorkant losgemaakt. ging een tijdje goed tot gisteravond.  Hij maakt hels kabaal bij afpompen, schrapend geluid en weer vlekkenprogramma en deur maar niet open, via nood opening water afgevoerd, na paar keer geprobeerd water weg te laten pompen., Dus nu wil ik graag de afvoerpomp vervangen, Ik zie ze op ***geen-reclame*** voor onder de 20 euro incl verzenden. Kan me geen monteur veroorloven op het moment en ben best wel handig, alhoewel  alle hulp,suggesties etc is meer dan welkom.

Alleen ik heb geen servicemanual en op youtube staan filmpjes van soortgelijke machines en heb al min of meer een idee hoe ik het uitelkaar kan krijgen, Alleen ben ik een beetje bang voor de rubberen manchet van de deur zit met een soort van veer. De schoep draait schokkend waarschijnlijk zit er een magneet of zo,

Wie o wie helpt me aan een servicemanual voor ik straks nog meer sloop?Bij voorbaat dank.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...