Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een Hdd van 500gb maar is niet toegankelijk. wordt wel gezien in de bios maar niet in diskmgmt.msc. ik heb geprobeerd met EASEUS Partition Master Pro maar dit leverd ook geen resultaat ik kan wel de patition zien maar niet bewerken, hoe maak ik deze weer toegankelijk zodat ik deze kan formateren en dergelijke.Het gaat om een HGST Hdd van 500Gb.

Geplaatst:

Je hoeft de partitie ook niet te bewerken maar je moet hem weggooien. Lukt dat ook niet?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Uitgaande van Windows 7 (andere versies werken nagenoeg gelijk)

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/delete-a-hard-disk-partition

Scheelt weer typwerk.... ;)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst: (aangepast)

Nee hij wordt niet gezien in windows. wel met Acronis Disk director 11 home maar die kan er ook niks mee.Hij geeft ofline aan maar met dikpart wordt deze 2e schijf ook niet gezien. ga ik deze schijf als enige gebruiken en ga met windows 7 cd diskpart uitvoeren dan wordt deze wel gezien maar is dan gewoon online dus niks aan de hand zou je zeggen. hoe dan ook formateren gaat niet partition wipe gaat niet eigenlijk ziet het er naar uit of de hdd op slot zit een soort read only. Ik heb het ook al geprobeerd met Ultmate Boot Cd daar staan vele utilities op maar ook zonder resultaat.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Misschien ooit gebruikt onder linux ofzo met een compleet andere indeling....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Maakt eens een screenshot wat je ziet onder Windows en of onder Easus. Dan kunnen we wat meer zien.

Geplaatst:

Nogmaals, heb je al geprobeerd de partitie te verwijderen?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Ik heb eens gezocht maar het lijkt een driver probleem te zijn....  Probeer eens de standaard microsoft drivers te gebruiken ipv specifieke AMD of Intel versies.  Of probeer het in een andere pc

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb de Hdd in mijn gewone pc hangen als 2e hdd gewoon normaal zoals je een hdd aansluit. en deze wordt ook gewoon gezien in de bios dus daar is niks mis mee. je moet het zo zien ik kan overal bij maar niks wordt uitgevoerd. zodra er aanpassingen moeten komen dan geeft deze een foutmelding van niet bereikbaar of noem maar op.Zelfs als eerste dus als C: schijf heb ik het geprobeerd met als opstart besturingsysteem op DVD.En op die manier kom ik er ook niet bij.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Vergeet niet dat er in Windows zelf ook een driver geïnstalleerd is die hem aanstuurt. Daar lijkt een probleem mee te zijn. Maar heb je ook screenshots van diskmanagement en niet vanuit die software want die foutmelding is heel specifiek voor die software.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen