MarnixK Geplaatst: 28 november 2013 Geplaatst: 28 november 2013 ik ben opzoek naar een tweede ontvangen om een beetje mee te spelen. Heb nu een DM500HD als eerste ontvanger en die hou ik voorlopig gewoon. Nu heb ik via de glasvezel ook een dvb-c optie en die wil ik nu eigenlijk meteen maar meenemen in de tweede ontvanger. Naar enig speur werk kom ik uit op een Media Uni Box 2 of Spark Triplex. De triplex kom ik redelijk wat info over tegen, maar ovder de uni box 2 bijna niet. Wat ie iig moet kunnen is oscam of cccam draaien zodat ik mijn kaart in de dm500hd kan aanspreken. Dreambox DM500HD OpenPli, Viosiosat G4
DaVito Geplaatst: 28 november 2013 Geplaatst: 28 november 2013 Zou de Triplex nemen die kan Spark en enigma beide werken met oscam de unibox2 heeft alleen een soort eigen software met cccam.
Unknown Geplaatst: 28 november 2013 Geplaatst: 28 november 2013 Spark Triplex omdat deze op alle fronten stabieler werkt en betere beeld heeft
Unknown Geplaatst: 28 november 2013 Geplaatst: 28 november 2013 + de Golden Media Uni Box 2 is een redelijk oud model
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen