Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo 

Weet iemand of er een picon beschikbaar is voor RTLlounge op 23,5E

Ik wist niet eens dat die zender er op zat.

Zoja zou die gene hem hier willen posten?

Dank je!

Groet Ray

Geplaatst:

Hier nog enkele

-PQVA7XIP.png

-DLDXMLN2.png

-518FGPL5.png

10161b82c883eb00000-M9FAEK2V.png

-5D4VDH1V.png

Hallo Mebo

Die bovenste picon vind ik wel erg mooi.Zijn er hier ook meer picons van?

Of weet je meschien de naam van de picon zodat ik ze kan downloaden.

Ik hoor het wel van je.

Groet Ray

Geplaatst:

Nee deze zijn snel en occasioneel gemaakt, je moet deze saven en hernoemen naar 1_0_16_1B82_C88_3_EB0000_0_0_0.png

Hier nog eens de achtergrond alleen.

piconblac-DA0DNEHQ.png

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

Nee deze zijn snel en occasioneel gemaakt, je moet deze saven en hernoemen naar 1_0_16_1B82_C88_3_EB0000_0_0_0.png

Hier nog eens de achtergrond alleen.

piconblac-DA0DNEHQ.png

Jammer en bedankt voor je snelle reactie.

Geplaatst: (aangepast)

Hallo Loui

Ik zie hierboven dat je een picon van rtllounge hebt geplaatst die ik graag wil hebben. Ik dacht dat de picons meekomen met de updates. Ik heb het kanaal in mijn favorietenlijst staan daarna update en geen picon. Dit is niet zo erg want ik installeer de picons die ik mis uit een hele grote lijst, via dreambox edit en dit werkt goed. De grote lijst heet  "picon-tv-ocam.hd.transparent.black-2013-09-18-20-20-31". Maar rtllounge staat niet in die grote lijst. Misschien is er al een nieuwere versie. Hoe los ik dit op.

Geuze

aangepast door Geuze

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...